Amenda consistenta pentru Romania TV in urma intoxicarii cu Anonymous si Soros

news

Consiliul National al Audiovizualului a amendat postul de televiziune Romania TV cu suma de 30.000 de lei pentru clipul Anonymous in care apareau informatii conform carora Soros ar fi fost implicat in incendiul de la clubul Colectiv, informeaza Pagina de Media.

Amenda a fost propusa de Radu Herjeu. Dorina Rusu a propus initial suspendarea emisiei pentru 10 minute, aceasta fiind insa respinsa.

Roxana Niculescu, directorul de programe de la Romania TV, a spus ca materialul “a fost luat de pe site-ul Anonymous”.

Un membru al CNA a replicat ca nu exista un astfel de film pe site-ul Anonymous: „“Ati spus ca acest video a aparut pe site-ul Anonymous, puteti sa imi aratai care e video-ul? Sunt 161 de clipuri, acesta nu se gaseste printre ele. Daca dumneavoastra ati zis ca acest video poate fi gasit, aratati-mi”.

“Acest film a fost luat de pe un site, cereti expertiza informatica la Romania TV, sa vedeti cum, de unde a venit filmul si veti vedea ca de pe site-ul Anonymous”, a replicat Niculescu.

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

 

Mai mult despre: , , ,


loading...

Comentarii: