Olguta Vasilescu se rasteste la cei care critica noul program de guvernare: „Normal ca a disparut, desteptilor!”

Ministrul Muncii, Olguta Vasilescu, ii jigneste pe cei care critica noul program de guvernare cu care Guvernul Tudose s-a prezentat in fata Parlamentului.

Vasilescu a postat pe Facebook un mesaj foarte dur la adresa celor car eau comentat negativ masurile anuntate de noul guvern.

„Ma uit la tv si ma crucesc! Titluri mari: ‘Neimpozitarea pensiilor sub 2000 de lei a disparut din noul program de guvernare!’ Normal ca a disparut, desteptilor! E o masura care se aplica deja de cateva luni! Ce rost mai avea sa o trecem in noul program? ‘PSD a mintit in campanie spunand ca vor creste salariile bugetarilor din 2017. Cresteri abia din 2018!’. Pai si cu cresterile pe care le-am facut deja la aproape toti bugetarii din sanatate, educatie, administratie, cultura, armata etc cum ramane?! ‘PSD -ALDE au bagat Romania in colaps economic!’ Da, cu cea mai mare crestere economica din UE, de 5,7 la suta! ‘Mediul de afaceri face disponibilizari masive!’

In conditiile in care numarul contractelor de munca este cu 140 000 mai mare ca anul trecut! ‘Taxa de solidaritate va afecta toti romanii!’ De cand au TOTI romanii salarii mai mari de 14 500 lei, ca sa li se aplice aceasta taxa? Cititi si nu va mai lasati pacaliti!

P.S. Culmea! Aceiasi politicieni si moderatori care au biciuit PSD ca nu impoziteaza multinationalele ca firmele romanesti care duc greul economiei au schimbat discursul la 180 de grade. Ce avem cu multinationalele si de ce sa schimbam sistemul de impozitare, acum? Pai nu asa am spus in campanie ca facem?”, a scris Lia Olguta Vasilescu pe Facebook.

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

O noua experienta cu AK-24. Descarca aplicatia Aktual24 din App Store pentru iPhone si din Google Play pentru Android.