Probleme la bancomatele ING. Clientii nu mai pot scoate bani cu cardul

pagina verde

Mai multi clienti ING Bank au intampinat, sambata, probleme privind utilizarea cardurilor, atat la POS-uri, cat si la bancomate. Oamenii au semnalat situatia pe pagina de Facebook a bancii. Situatia dureaza de ore intregi, informeaza ziare.com.

Reprezentantii institutiei au confirmat ca se confrunta cu „probleme generale” si au precizat ca fac eforturi pentru a remedia sistemul informatic.

„Avem probleme generale pe care incercam sa le rezolvam cat putem de repede! Stim ca-i weekend si e tare neplacut, motiv pentru care ne pare rau! Facem tot ce putem sa rezolvam repede”, au spus reprezentantii ING Bank pe Facebook.

„Pentru moment sistemele ING sunt nefunctionale. Lucram cu viteza pentru remedierea lor. Ne cerem tuturor scuze pentru neplacerile create! Va tinem la curent pe masura ce restabilim functionalitatile”, a mai comunicat banca.

De asemenea, clientii au constatat ca nici aplicatia ING Home’Bank nu functioneaza.

Cei care au accesat aplicatia au fost intampinati cu urmatorul mesaj: „Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, dar pentru moment serviciul ING Home’Bank nu este disponibil. Va multumim pentru intelegere si va asiguram ca lucram la remedierea acestei situatii.”

Defectiunile sistemului i-au pus in incurcatura pe cei care au incercat sa faca plati cu cardurile bancii.

„Am pierdut rezervarea la masina inchiriata platita deja si am ajuns la hotel cu taxi platit de receptie. Prima zi de concediu”, povesteste un utilizator.

Alti clienti s-au vazut pusi in situatia de a nu putea achita bunurile la casa la supermarket sau nota de plata la restaurant.

In plus, multi dintre ei si-au manifestat nemultumirea cu privire la faptul ca nu au fost notificati de banca in legatura cu problemele intampinate de sistemul de carduri si au sugerat anularea temporara a unor taxe si plata unor despagubiri.

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: