„30 de lei pentru caine”. RTV si Antena 3, amendate pentru dezinformarile privind protestele. Explicatie halucinanta a celor de la RTV

news

Posturile Antena 3 si Romania TV au fost amendate cu cate 50.000 de lei pentru modul in care au  reflectat protestele din 22 ianuarie, cand s-a afirmat ca protestatrii ar fi fost platiti cu 100 de lei, 50 de lei pentru copil si 30 de lei pentru caine. CNA a primit 690 de sesizari de la telespectatori, informeaza Pagina de Media.

De asemenea, B1 TV si Realitatea TV au primit cate o somatie.

Cei care au refuzat sa amendenze RTV si Antena 3 sunt Laura Georgescu, Monica Gubernat si Rasvan Popescu. Ulterior, Monica Gubernat a explicat motivul refuzului: „Constat cu mahnire ca ne transformam intr-o instanta care interzice dreptul la opinie. Nu mai facem distinctie.”

Cele doua somatii au fost votate de Florin Gabrea, Valentin Jucan, Orsolya Borsos, Gabriel Tufeanu, Radu Herjeu, Dorina Rusu, carora s-a alaturat si Rasvan Popescu. Si aici, Laura Georgescu si Monica Gubernat s-au abtinut de la vot.

Roxana Niculescu, director de programe la Romania TV, a sustinut ca postul a spus adevarul: „Nu o sa va spun decat un truism: Intr-o democratie, adevarul este al tuturor. Nu stiu de ce adevarul unora poate fi deasupra adevarului altora.”

Dorina Rusu a remarcat ca la Antena 3 au fost facute, in timpul reflectarii protestelor, afirmatii precum „incendiul a esuat, lovitura de stat continua” si s-a vorbit despre mineriada.

antena 3

„Trebuie sa fim constienti: daca nu era prostia aia cu cainii, trei sferturi din agitatia produsa de modul in care s-a reflectat emisiunea in seara aia disparea. A fost getul de prostie pe care sa o preia partea celalta si sa o rostogoleasca, pentru ca este atat de caraghioasa incat chiar si cei care antipatizeaza mitingul s-au intrebat ce este cu tampenia asta.(…) Se discuta cu multa lejeritate despre lovitura de stat. Sugereaza cu prea multe lejeritate ca ar exista o legatura intre incendii, intre manifestatii, intre picarile de guverne si asa mai departe”, a spus Radu Herjeu despre Romania TV.

Radu Herjeu a fost cel care a propus somatiile pentru B1 TV, pentru burtiera „Razboi cu oamenii in strada” si pentru Realitatea TV, pentru ca in cadrul emisiunii despre proteste un invitat a folosit un limbaj injurios al unui invitat.

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

 

Mai mult despre: , , , ,

Comentarii: