Antena 3, o noua manipulare grosolana. In schimb primeste peste 600.000 euro pentru „informare corecta” din partea Guvernului

politica

Antena 3 a prezentat distorsionat si manipulator incidentul creat de PSD, care a bruiat din nou conferinta de presa a lui Nicusor Dan. Postul lui Voiculescu a lasat de inteles ca Nicusor Dan a provocat „scandal”.

„Nicusor Dan, o noua conferinta cu scandal”, a titrat Antena 3. Realitatea este insa ca Nicusor Dan a fost victima a scandalului, scandalul fiind provocat de fapt de primarul PSD al Sectorului 5, Daniel Florea, care a trimis utilaje de salubritate sa bruieze conferinta candidatului PNL-USR. Si pe site, Antena 3 sugereaza ca Nicusor Dan a intrat in conflict si cu politia.

Si Romania TV a prezentat un titlu asemanator.

Iata cum s-au derulat evenimentele, in realitate.

Antena 3 si Romania TV primesc fonduri consistente de la Guvernul Romaniei in cadrul unei „campanii de informare publica”. Guvernul sustine ca astfel ajuta presa sa „informeze corect”. Antena 3 primeste 631.154 de euro, in timp ce RTV incaseaza 892.836 de euro.

Mai mult despre: ,


Comentarii: