Baraj mediatic, cenzura PSD actioneaza in forta. O celebra publicatie a sters articolul despre milionul de euro incasat de Liviu Dragnea

news

Publicatia online Cotidianul a sters un articol despre dezvaluirile din Rise Project privind milionul de euro incasat de Liviu Dragnea la scurt timp de la publicare. Cotidianul este patronat de Cornel Nistorescu, o persoana des invitata in studiourile televiziunilor obediente PSD.

Articolul se intitula neutru „Cele mai noi acuzatii la adresa lui Liviu Dragnea” si prezenta concluziile investigatiei jurnalistilor de la Rise Project privind modul in care presedintele PSD, Liviu Dragnea, a incasat un milion de euro de la afaceristul Costel Comana. Nu este foarte clar cat timp a stat articolul pe site-ul Cotidianul, insa cativa cititori au apucat sa posteze comentarii negative la adresa liderului PSD. Articolul nu mai poate fi accesat acum, iata varianta cache pastrata de Google.

Screen Shot 2017-03-04 at 13.13.26

Unul dintre utilizatorii comunitatii Reddit Romania le-a sesizat acest lucru celor de la Cotidianul pe pagina lor de Facebook. Acestia au raspuns ca este o „eroare de server”. Articolul nu poate fi accesat nici dupa 12 ore de cand a aparut „eroarea de server”.

De asemenea, niciuna dintre televiziunile apropiate de PSD, Antena 3 si Romania TV, nu a difuzat nicio informatie despre dezvaluirile din Rise Project.

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

 

 

Mai mult despre: , , , ,

Comentarii: