„BOICOTEAZA”, campanie contra abjectiei. Lista companiilor care isi fac RECLAMA la Antena 3

actualitate

Implicarea unui copil in varsta de 10 ani, fiica jurnalistul Dan Tapalaga, in circul abject declansat de Antena 3 impotriva celor care nu sustin ideile lui Mihai Gadea a declansat o urias val de dezaprobare. Tot mai multe voci, personalitati din presa si industria publicitatii, cer ca marile branduri care se promoveaza la Antena 3 sa isi retraga publicitatea.

Pe retelele sociale au inceput sa circule liste cu brandurile care s epromoveaza pe Antena 3. Iata o prima lista, alcatuita de Obey Antena 3:

Vodafone, Rompetrol, Ovoron, Coldrex, Covalact, Apuretin, Cymbio, Raiffeisen Bank, Olynth, Penny Market, Zuzu, Gerovital, Bancpost, Lacalut, Dr. Oetker, Prostenal, Nescafe, Feminost, L’Oreal, Fumarosept, head&shoulders, Korill, Dove, Triferment, Zenella Med, Sensiblu, ParaSinus, Orbit, eFortuna.ro, Billa, Urinal, ColonProtect, Pantene, Delik’at, Ibusinus, Fervex, Calgon, Timisoreana, Telekom, Vedixin, Kinder, Blue Air, Ariel, Mucosolvan, Samsung.

Pe Obey Antena 3 sunt publicate print-screen-uri cu reclamele difuzate pe Antena 3 insotite de comentarii extrem de acide:

Eficienti in santaje mediatice!

Posted by Obey Antena 3 on Thursday, February 25, 2016

Un prim brand, Zuzu, a reactionat la aceasta campanie. Fara a mentiona Antena 3, Zuzu spune ca isi pretuieste consumatorii si „nu sustine nici ura, nici razboaiele, indiferent de formele pe care le imbraca, pentru distrug, dezbina si dezumanizeaza”.

zuzu

Mai multi publicitari si jurnalisti incep sa se stranga intr-o campanie menita sa determine companiile sa nu isi mai asocieze brandul si produsele cu Antena 3.

„Cred ca ar trebui sa facem niste liste cu advertiserii care baga publicitate pe Antena 3; si dupa aia sa ii intrebam insistent de ce cred ei ca e o idee buna sa faca asta”, a scris Serban Alexandrescu, de la agentia Headvertising, pe Facebook.

Totusi, cred ca ar trebui sa facem niste liste cu advertiserii care baga publicitate pe Antena 3; si dupa aia sa ii…

Posted by Serban Alexandrescu on Wednesday, February 24, 2016

Si Mona Dirtu, de la Storyline, spune ca in industria publicitara se discuta tot mai mult despre ruperea relatiei cu Antena 3. „Cred ca se apropie un tipping point si in relatia branduri – Antena 3. Aud tot mai multi oameni din comunicare, publicitate si companii punandu-si amar intrebarea ‘pana la urma, noi suntem cei care finantam chestia asta, nu?’. Iar cand iti pui intrebarea si azi, si maine, va trebui sa iei la un moment dat si decizia ori-ori’. Unii vor rupe probabil pisica – discret sau cu tam-tam – altii nu”, a scris Dirtu pe Facebook.

„Vineri, dupa miting, am urmarit tot calupul publicitar de la Antena 3 si mi-am notat brandurile care-si dau reclama. Am intrat pe site-urile catorva companii-mama si m-am uitat ce scrie pe pagina intitulata ‘valorile noastre’. Conflictul intre ce citesti acolo si contentul pe care-l finanteaza e cosmic, iar brand managerii n-au cum sa nu vada asta. Pe vreo 2-3 chiar ii stiu – sunt oameni decenti, cu mintile acasa”, a completat Dirtu.

Cred ca se apropie un tipping point si in relatia branduri – Antena 3. Aud tot mai multi oameni din comunicare,…

Posted by Mona Dirtu on Wednesday, February 24, 2016

Citeste si: „Esti dusa definitiv. E peste orice limita”. Oana Stancu implica un COPIL de 10 ani in scandalul Antena 3

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

Mai mult despre: , , , ,

Comentarii: