Cascadorii rasului. Articol atacat de Gadea ca e „basist”, publicat si pe site-ul Antena 3

news

Directorul Antena 3, Mihai Gadea, a atacat dur mai multe publicatii, considerate „basiste”, pentru ca au reluat un articol despre Klaus Iohannis din presa germana. Insa articolul original a fost publicat chiar si pe site-ul antena3.ro.

Gadea a tunat si fulgerat, in emisiunea „Sinteza zilei” de duminica seara, dupa ce un articol din Der Spiegel in care Klaus Iohannis era catalogat „diletant” a fost preluat si de presa romaneasca. El a sustinut ca articolul reprezinta ”cel mai murdar linsaj al basistilor”, justidicandu-si teoria prin faptul ca textul a fost preluat si de doua publicatii „basiste”: Evenimentul zilei si hotnews.ro.

evz

Insa acest articol „basist” nu a fost publica numai in presa „basista” ci si chiar pe site-ul postului condus de Mihai Gadea. „Klaus Iohannis, criticat dur in presa germana: ‘Tacerea a devenit marca lui inregistrata'”, este materialul care a aparut pe antena3.ro, continand exact acelasi text pe care Gadea l-a catalogat ca produs al „propagandei basiste”.

iohannis antena3

Mai mult, pe site-ul DCNews.ro, site asociat postului Antena 3, apare un titlu similar celui din EVZ, pe care Gadea il infiera ca este „basist”.

dc

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

Mai mult despre: , , ,


Comentarii: