„Ciolacu e de vina. N-a fost in tribuna”. Numeroase ironii pe retelele de socializare dupa infrangerea echipei Romaniei

politica

Tricou Ciolacu

Infrangerea echipei Romaniei de catre cea a Belgiei a declansat un val de haz de necaz pe retelele de socializare, numerosi internauti aruncand vina ironic pe Marcel Ciolacu. La meciul cu Ucraina, Ciolacu a tinut sa iasa in evidenta in mod excesiv, incercand sa isi lipeasca imaginea de victoria echipei Romaniei.

„Ciolacu e de vina. N-a fost in tribuna”, a scris jurnalistul Neculai Constantin Munteanu pe Facebook.

„Vedeti cat de greu e cand nu mai ai un ciolac pe post de ‘al 12-lea jucator’? Am fost nevoiti sa jucam ’11 la 11′ si uite ce-a iesit… Cine sa paseze decisiv, frate? Si cine s-o bage in poarta?

Aici a gresit Edi Iordanescu: ca a ramas fara „talisman” taman cand ii era mai greu! Putea sa-l rezolve Tata Puiu, pe linie de partid (e acolo, in poza, responsabil cu mataniile)…

Aici e cheia: a lipsit ciolacul, golgheterul Cupei Covrigarilor din Buzau. Degeaba si-a trimis grindeanul, ala n-are putere de talisman. Ala putea lovi cel mult cu Ordonanta 13, dar belgienii sunt imuni la sobolaneli guvernamentale…”, a comentat jurnalistul Grigore Cartianu.

„Aveti alta explicatie pentru meciul cu Belgia? Decat ca nu l-a bagat in teren pe Ciolacu”, a scris un alt internaut.

„Avem nevoie de un al 12-lea jucator. Marcel Ciolacu?”, a scris Laurentiu Dinca in timpul meciului.

Citeste si: Cultul personalitatii, propaganda cu Ciolacu la meci. Antena 3: „Ciolacu, al 12-lea jucator al nationalei”. Seful PSD a avut un fotograf profesionist langa el in tribune

Dupa meciul de la Munchen, mai multe televiziuni si publicatii abonate la contracte cu PSD au incercat sa induca publicului ideea ca si lui Marcel Ciolacu i s-ar datora victoria echipei Romaniei in fata celei a Ucrainei.

Ciolacu, aflat in plina campanie de imagine pentru alegerile prezidentiale, a avut langa el in tribuna, la Munchen, un fotograf profesionist. Acesta a cautat sa suprinda cu cat mai mult talent momentele de „bucurie” ale sefului PSD. Au fost si alti politicieni romani in tribune, insa acestia si-au falcut selfie-uri cu telefoanele mobile, nu au avut alaturi nici profesionisti, nici figuri cunoscute ale fotbalului romanesc cu care sa se imbratiseze ostentativ.

Televiziuni si site-uri care au beneficiat constant de contracte generoase cu PSD (Antena 3, Romania TV si stiripesurse.ro) au difuzati stiri despre „bucuria” premierului, in condtiile in care milioane de romani s-au bucurat si ei in mod evident, sau chiar au sugerat ca viitorul candidat PSD la Presedintie a avut un rol in victoria echipei Romaniei.

„Ce ne-am fi facut fara al doisprezecelea jucator? Antena 3 a aflat cine este”, a scris ironic Pagina de Media.

Ulterior, Guvernul Romaniei a difuzat si o filmare cu „Participarea PM Marcel Ciolacu la Campionatul European de Fotbal 2024”.

„Mandru sa fiu alaturi de echipa nationala a Romaniei si de suporterii tricolorilor, la Campionatul European de fotbal de la Munchen. Bravo, baieti! Victoria voastra a adus bucurie in casele romanilor!”, a precizat Marcel Ciolacu, intr-o postare pe pagina de Facebook a Guvernului.

Peste 6 milioane de euro a livrat PSD unor televiziuni si site-uri in recenta campanie electorala

„PSD a folosit cele mai mari resurse financiare pentru promovarea pe televiziuni sau in mediul online, potrivit datelor raportate pana in acest moment catre Autoritatea Electorala Permanenta. 6 milioane de euro au adus mesajele social-democratilor mai aproape de electorat. (…) Spoturile PSD au putut fi urmarite in campania electorala pentru europarlamentare pe posturi precum Antena 3, RTV, Digi24, Realitatea sau B1”, se arata intr-o investigatie snoop.ro, site de investigatii infiintat de Catalin Tolontan.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: