Clotilde Armand loveste tare, publica sumele incasate de Antena 3, Romania TV, B1 TV de la Tudorache-Diamante. Va da in vileag toate contractele, inclusiv cu site-urile de propaganda

politica

Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, a dat publicitatii o parte din sumele pe care fostul primar PSD, Tudorache-Diamante, le-a platit posturilor de stiri din fondurile primariei pentru publicitate politica. Armand anunta ca va prezenta toate contractele incheiate de Primaria Sector 1 cu televiziuni si publicatii.

„De ce am desfiintat Centrul Cultural al Sectorului 1 si l-am adus in aparatul de specialitate al primarului? Pentru ca prin acest centru se spalau foarte multi bani publici. In numele ‘culturii’. Care cultura? Aia de partid. De exemplu: aruncau bani cu nemiluita televiziunilor de casa. Asa si-au facut unii campania electorala. Folosind pretextul culturii.

Va prezint in imaginea de mai jos cateva cifre de la un singur contract de publicitate mascata. Am promis ca voi taia aceasta finantare imorala si m-am tinut de cuvant. Oprim risipa banilor publici.

P.S.: Voi publica curand toate contractele realizate dintre acest centru si toate publicatiile/televiziunile. Tot prin acest centru s-au platit peste 7 milioane de lei pentru excursii.

P.P.S.: Cand mai vedeti linsaje mediatice la adresa mea ganditi-va la aceste cifre”, a anuntat Clotilde Armand pe Facebook.

In noiembrie 2020, Srmand a prezentat si alte sume incasate de televiziuni si site-uri de propaganda prin intermediul Companiei de Investitii si Dezvoltare in Sanatate.

„Am revenit la Companiei de Investitii si Dezvoltare in Sanatate si Domenii de Interes Public – Privat Sector 1 S.A si am reusit sa intru in birourile Companiei unde in urma cu cateva zile n-am gasit pe nimeni din cei 40 de angajati.

Despre activitatea acestei companii nu stie nimeni nimic de mai bine de doi ani. Am discutat cu conducerea si am aflat cu ce s-a ocupat. De exemplu, am aflat cat a platit pentru spotul mincinos interzis de CNA despre spitalul care nu exista difuzat la televiziuni; ce buget are compania; ce investitii au facut in ultimii 2 ani etc”, a scris Armand pe Facebook.

Conform documentelor prezentate de Clotilde Armand, banii pentru promovarea mincinoasa a „spitalului” au mers catre:

– B1 TV: 100.050 euro pentru 667 spoturi;

– Romania TV: 69.000 euro pentru 75 spoturi;

– Digi 24: 69.000 euro pentru 75 spoturi;

– Luju.ro: 50.000 euro;

– Luis Lazarus Live: 30.000 euro;

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: