Consumul media in era pandemiei de COVID-19. Cum s-a schimbat comportamentul oamenilor in izolare

analize

Un amplu studiu realizat in Statele Unite si Marea Britanie printre 4.000 de utilizatori de internet arata care cum izolarea provocata de pandemie a schimbat comportamentul consumatorilor media.

Studiul este structurat de patru categorii de varsta: Generatia Z (8-23 de ani), Generatia Millennials (25-39 de ani), Generatia X (40-54 de ani) si Generatia Boomer (55-75 de ani).

Cel mai mare consum de stiri online este in cadrul segmentului 25-39 de ani, 36%. Programele de televiziune au cel mai mare succes in randul Generatiei X, 45%.

Studiul, realizat de Global Web Index, arata ca peste 80% dintre cei chestionati au spus ca acceseaza mai mult continut mediatic de la inceputul pandemiei, emisiunile TV si videourile online (YouTube, TikTok) fiind cele mai consumate produse mediatice pentru toate categoriile de varsta.

Cum era de asteptat, 68% au spus ca se informeaza constant in legatura cu evolutia epidemiei de coronavirus.

Urmareste-ne si pe:

Mai mult despre:

Comentarii: