De ce nu se fac autostrazi? Ministrului Cuc i s-a spus in fata: „Ati umplut pozitiile de directori de pilele de la partid, de rude, fii si fiice, gineri si cumetri”

news

Deputatul USR Catalin Drula, fost consilier al lui Dacian Ciolos pe probleme de infrastructura, a declarat miercuri ca ministrul Transporturilor Razvan Cuc a „umplut” Consiliile de Administratie si pozitiile de directori „de pilele de la partid, de rude, fii si fiice, gineri si cumetri”.

„Am asistat saptamanile trecute la un spectacol teribil al incompetentei, cand in Comisia de transporturi am audiat directori de institutii si companii din subordinea Ministerului Transporturilor, ma refer la compania de drumuri CNAIR, la CFR, Tarom, Aeroportul Otopeni sau Autoritatea de Reforma Feroviara. Un spectacol inspaimantator a cat de jos pot ajunge niste institutii si companii atunci cand criteriile de numire in functie sunt pila, gradul de rudenie si apartenenta la gasca de partid. Am vazut, domnule ministru, cum ati umplut Consiliile de Administratie si pozitiile de directori de pilele de la partid, de rude, fii si fiice, gineri si cumetri. Ati dus clientelismul politic pe noi culmi”, a spus Drula in plenul Camerei Deputatilor in cadrul dezbaterii motiunii simple pe Transporturi.

El a adaugat ca, la Aeroportul Otopeni, ministrul Transporturilor Razvan Cuc l-a pus pe consilierul sau personal in functia de director general si i-a prelungit „ilegal” interimatul, peste sase luni permise de lege.

„Infrastructura se construieste cu profesionisti, cu specialisti in mari proiecte de infrastructura, cu manageri de proiect capabili, cu ingineri si proiectanti cu experienta. Cu gasca de la partid nu merge. Autostrazi montane cu politrucii nu vom face vreodata. Pentru autostrada Sibiu—Pitesti nu ati fost in stare sa duceti la bun sfarsit contractul de realizare a studiilor tehnice si l-ati reziliat. Pentru autostrada Targu Mures—Iasi, nici dupa 9 luni de mandat, nu ati fost stare sa deblocati contactul pentru proiectarea primei sectiuni, si vorbim aici de un contract din 2015. Ati facut un sport national din ridicarea pe SEAP a unor licitatii bazate pe documentatii vechi.(…) Ceea ce faceti este sa puneti bazele viitoarelor blocaje, viitoarelor rezilieri, viitoarelor cioturi de autostrada care nu pot fi folosite si a unor despagubiri de plata pentru statul roman, adica acelasi cosmar in care ne invartim de 20 de ani”, a mai mentionat Drula.

O noua experienta cu AK-24. Descarca aplicatia Aktual24 din App Store pentru iPhone si din Google Play pentru Android.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: