Dezinformarile stupide de la Romania TV au ajuns subiect in presa americana. Washington Post scrie despre televiziunea „pro-guvernamentala” de la Bucuresti

news

Washington Post, una dintre cele mai influente publicatii din Statele Unite, a publicat un articol dedicat „creativitatii” protestatarilor de la Bucuresti. 

Jurnalistii scriu despre cateva dintre pancartele care au fost vazute in fata sediului Guvernului: “We don’t beLiviu”, “EU, we don’t want to Liviu” sau parodierea unor dialoguri din Star Trek: “Captain, I have scanned the building and there is no sign of intelligent life.”

Screen Shot 2017-02-21 at 13.11.13

Postul de televiziune Romania TV, catalogat ca „pro-guvernamental”, este mentionat pentru stirea cu protestatarii care ar fi incasat 30 de lei pentru si-au adus cainii la demonstratie. „Dupa difuzarea acestei stiri, mai multi caini au aparut la proteste avand pancarte cu ‘Imi vine sa urlu'”.

Romania TV a anuntat ca protestatarii au fost platiti cu 100 de lei pentru a participa, plus „50 de lei de copil si 30 de lei de caine”. „Exista informatii care zic ca s-ar fi platit 100 de lei de participant, copiii, tinerii, ceva mai putin, 50 de lei si pentru caini, 30 de lei. Sunt informatii care apar de acolo”, a declarat Denisa Pascu, una dintre realizatoarele postului Romania TV.

rtv

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

Mai mult despre: , ,

Comentarii: