politica

Fara precedent. Ministrul Muncii si-a sunat anonim subordonatii, sa vada cum ii trateaza pe cetateni. Anunta masuri dure: „In 2 saptamani, lucrurile se vor schimba”

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a sunat anonim la toate casele de pensii din tara pentru a vedea personal cum sunt tratati pensionarii sau ceilalti cetateni care doresc sa afle informatii. A descoperit ca serviciile oferite sunt departe de limita acceptabila.

Ministrul a reusit sa vorbeasca cu foarte putine dintre casele de pensii. Cele mai multe nu au raspuns sau au pasat apelul mai departe, fara a rezolva problema semnalata. Ea a anuntat ca va lua masuri, astfel incat in doua saptamani sa se schimbe situatia.

„De la pensionar la membru al familiei unei persoane in varsta, Ministru sau cetatean, Casele Judetene de Pensii trebuie sa raspunda tuturor la telefon.

Am facut, in zilele lucratoare dinainte de Craciun, un simplu test. Am telefonat fiecarei Case Judetene/locale (pentru Bucuresti) de Pensii. Iata doar 10 apeluri in filmarea de mai jos. Am vrut sa am propria opinie, in completarea experientelor pensionarilor care mi-au trimis mesaje pe aceasta tema. Sunt probleme si cu modul in care se vorbeste pensionarilor care ajung la Casele de Pensii.

In 2 saptamani, lucrurile se vor schimba.

La nivelul tarii, din 41 de Case Judetene de Pensii apelate, doar 12 au raspuns la telefon. Am avut si surprize placute, inclusiv Case judetene care preiau cereri si documente online. Si un sector al Municipiului Bucuresti lucreaza deja in online. Deci, se poate! Voi discuta fiecare caz la prima videoconferinta cu reprezentantii Caselor, organizata la inceputul anului.

Primul contact intre institutiile din coordonarea Ministerului Muncii si cetateni este, de foarte multe ori, prin intermediul telefonului. Oamenii cer minime indrumari. Au nevoie de confirmarea unor informatii afisate pe paginile de internet. Daca le-ar primi, o parte dintre problemele ridicate s-ar lamuri de la inceput. Sunt oameni in varsta cei care suna, de regula. Pentru ei, oferirea unor minime informatii, prin telefon, conteaza mult, salveaza un drum parcurs cu dificultate de acasa la institutie. Acestia se deplaseaza greu, mai ales in sezonul rece.

Revin cu informatii despre cum arata astazi contactul dintre celelalte institutii din coordonarea MMPS si cetateni, inclusiv companii, care intra in contact cu noi”, a scris Violeta Alexandru pe Facebook.

Urmareste-ne si pe:
Ioana Hurdea

Share
Published by
Ioana Hurdea

Recent Posts

Serviciul secret ucrainean anunta ca Rusia are o noua strategie, mai eficienta: „Noi nu avem arme iar ei actioneaza ca un corp unic, cu un plan clar”

Pozitia Ucrainei pe campul de lupta este mai precara decat oricand din primele zile ale…

40 de minute ago

Premierul pro-rus din Slovacia isi subordoneaza presa. Mii de persoane au protestat la Bratislava impotriva preluarii controlului televiziunii publice

Mii de slovaci s-au adunat joi in capitala Bratislava pentru a protesta impotriva unei revizuiri…

43 de minute ago

Inflatia din Turcia creste in ritm ametitor, a ajuns la aproape 70% in aprilie. S-au dublat preturile la restaurante

Inflatia din Turcia a accelerat la 69,8% pe an in luna aprilie, a anuntat vineri…

46 de minute ago