Follow the money: de ce-l ataca furibund „influencerii” si presa pe Nicusor Dan? Crin Antonescu are un buget de campanie de 62 de milioane de lei, PSD fiind principalul lui finantator

politica

Crin Antonescu, buget, campanie, atacuri, Nicusor Dan, influenceri

Potrivit datelor transmise de  Autoritatea Electorala Permanenta cei unsprezece candidati inscrisi in cursa pentru prezidentiale au cheltuit deja pentru campania electorala 90 de milioane de lei, din cei aproape 110 milioane de lei declarati.

In topul celor mai mari cheltuieli conduce candidatul coalitiei aflate la guvernare, Crin Antonescu, urmat de Victor Ponta si Nicusor Dan.

Iar daca va intrebati de ce s-au intensificat atacurile „influencerilor” impotriva lui Nicusor Dan, desi majoritatea nu sufla o vorba despre George Simion sau Victor Ponta, s-ar putea sa existe si o explicatie: darnicia cu care s-a impartit bugetul candidatului Crin Antonescu, in valoare de 62 de milioane de lei.

Din acesti bani cheltuiti pentru campania electorala, propaganda si aparitii pe retelele sociale, PSD a asigurat nu mai putin de 58 de milioane de lei, UDMR a contribuit cu aproape 2 milioane jumatate de lei, iar PNL a „cotizat” cel mai slab – doar 2 milioane.

In topul cheltuielilor, pe pozitia a doua este Victor Ponta, al carui buget este de doua ori mai mic decat al lui Antonescu. Urmeaza alti doi candidati cu sanse de a intra in turul doi – George Simion si Nicusor Dan, care au un buget de 7 milioane de lei.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: