In timp ce Comisia Europeana critica modificarile aduse legilor justitiei, Tariceanu are o problema cu Soros: „Acesta este demersul pervers al lui Soros in toata lumea”

Dupa ce miercuri Comisia Europeana a transmis un comunicat, cel mai dur de la aderarea Romaniei la spatiul european, cu privire la modificarile aduse de coalitia PSD-ALDE legilor justitiei, presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, a declarat ca „acesta este demersul pervers al lui Soros”, din dorinta de a inlocui o majoritate stabila cu „o minoritate galagioasa”.

„Problema e cu Soros. Ce vrea sa faca Soros si a reusis in buna masura? Prin aceasta retea de organizatii din intreaga lume, sa duca la slabirea institutiilor publice, o slabire a increderii in institutii si inlocuirea majoritatii legitime cu o minoritate galagioasa care incearca sa fure rezultatele votului prin actiuni in strada. Acesta este demersul pervers al lui Soros in toata lumea”, a declarat Calin Popescu Tariceanu intr-o interventie la Antena 3.

Comisia Europeana a emis, miercuri, o declaratie oficiala in care mentioneaza ca urmareste cu ingrijorare „ultimele evolutii” din Romania. privind legile justitiei. „Independenta sistemului judiciar din Romania si capacitatea sa de a lupta efectiv cu coruptia sunt pietre de temelie pentru o Romanie puternica in Uniunea Europeana”, arata Comisia Europeana.

Comisia solicita Parlamentului Romaniei sa „regandeasca” cursul actiunilor propuse si anunta ca va analiza „in profunzime” amendamentele finale ale legii justitiei, codurile penale si legile privind conflictul de interese.

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

O noua experienta cu AK-24. Descarca aplicatia Aktual24 din App Store pentru iPhone si din Google Play pentru Android.