Influencer virtual: Noul ambasador al turismului italian este Venus a lui Botticelli, adusa la viata de inteligenta artificiala

life

Venus, zeita iubirii, prezenta in capodoperele artistului italian Sandro Botticelli din secolul al XV-lea „Nasterea lui Venus” si „Primavera” poate fi vazuta acum mancand spaghete sau purtand pantaloni scurti in fata Colosseumului roman, potrivit CNN.

O noua campanie de marketing a Ministerului Turismului din Italia a transformat divinitatea antica intr-un „influencer virtual” – cu ajutorul tehnologiei inteligentei artificiale.

Campania, numita „Open to Wonder”, o prezinta pe Venus, imbracata in haine moderne de designer, facand selfie-uri in Piata San Marco, mergand cu bicicleta prin fata Colosseumului si mancand pizza pe malul lacului Como.

„O Venus in rolul unui influencer modern va ajuta fiecare vizitator sa ne descopere tara”, promite anuntul Ministerului Turismului. „O salutam pe Venus a lui Botticelli, care va povesti despre frumusetea noastra, de la orasele cele mai faimoase pana la cele mai ascunse colturi ale Italiei.”

Campania, o colaborare intre Ministerul Turismului si Agentia Nationala de Turism, va aparea pe retelele de socializare, cu o Venus animata facandu-le cu ochiul urmaritorilor ei de pe contul de Instagram @venereitalia23.

Intr-o postare pe Instagram, ea combina influente moderne cu ipostaze sexy. Unele imagini sunt generate de IA, in timp ce altele prezinta un model uman a carui fata nu se vede, dar care are acelasi par lung si ondulat.

„Am 30 de ani, bine, hai, poate putin mai multi”, spune Venus. „Si sunt un influencer virtual.”

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: