news

La Spitalul Judetean Suceava inca se mai cer „atentii”. In februarie, 85% dintre pacienti spun ca au fost multumiti de servicii si conditii

Pentru a afla care este perceptia pacientilor fata de calitatea ingrijirilor si a solicitarilor de eventuale atentii pentru a beneficia de un tratament mai aparte, conducerea Spitalului Judetean Suceava a pus la dispozitia bolnavilor o aplicatie numita “Feedback SMS”, care contine un chestionar, scrie Obiectiv de Suceava.

Dup ace sunt externati, pacientii primesc un sms cu trimitere catre un chestionar continand intrebari despre experienta pe care au avut-o in spital. La final pacientii au posibilitatea sa scrie observatii referitoare la aspectele pozitive sau negative constatate pe perioada internarii.

”Raspunsurile pacientilor vor fi centralizate pe fiecare sectie in parte, apoi vor fi analizate si dezbatute in Consiliul Medical si in Comitetul Director pentru a putea imbunatati activitatea medicala si serviciile oferite. In luna februarie numai 12% dintre pacientii care au primit aceste chestionare au raspuns. Speram ca acest procent sa creasca pe viitor pentru ca astfel sa putem imbunatati calitatea serviciilor oferite in cadrul spitalului”, se arata intr-un comunicat transmis de Spitalul Judetean Suceava.

In luna februarie 2023 au primt sms 2.644 de pacienti, din care doar 335 au raspuns. Dintre acestia, 59% sunt la prima internare in acest spital si 56% au ajuns la spital cu afectiuni care necesitau internare si interventie de urgenta prin UPU, restul fiind pacienti care s-au prezentat cu bilete de trimitere pentru internare prin departamentul de internare pentru pacienti cronici.

87% dintre cei chestionati se declara multumiti de amabilitatea cu care au fost primiti si 82% considera ca au fost informati corect despre boala, tratament, risc operator si prognostic.

196 din 319 pacienti declara ca nu au sesizat nicio forma de conditionare a actului medical si 283 din 325 precizeaza ca nu au simtit nevoia de a recompensa prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multa atentie.

Din cei 335 de pacienti care au raspuns la chestionar, aproximativ 280 apreciaza atitudinea personalului la primire si pe parcursul internarii, precum si calitatea comunicarii ca fiind buna si foarte buna.

De asemenea, 305 pacienti din 335 apreciaza ca buna si foarte buna ingrijirea acordata de medici si aproximativ 87% declara acest lucru si despre ingrijirea acordata de asistente si infirmiere.

La final, 85% dintre pacienti se declara partial multumiti si foarte multumiti de calitatea serviciilor si conditiilor din spital si 71% dintre ei ar recomanda altor persoane, prieteni, rude sa apeleze la serviciile Spitalului Judetean Suceava, arata comunicatul transmis de SJU Suceava.

Urmareste-ne si pe:
Victor Mihalache

Share
Published by
Victor Mihalache

Recent Posts

Recensamantul din Kosovo, prelungit cu o saptamana

Guvernul kosovar a decis in ultimul moment sa prelungeasca durata recensamantului in curs, primul din…

13 ore ago

Vaticanul inaspreste procedurile cu privire la presupusele „evenimente supranaturale”

Vaticanul a inasprit vineri procedurile de evaluare a evenimentelor supranaturale raportate, cum ar fi Madonele…

13 ore ago

Barbatul care l-a atacat cu ciocanul pe sotul lui Nancy Pelosi, fostul presedinte al Camerei Reprezentantilor din SUA, a primit 30 de ani de inchisoare

Barbatul care a patruns in casa fostului presedinte al Camerei Reprezentantilor din SUA, Nancy Pelosi,…

13 ore ago

New York City a spus ca nimeni nu a fost ranit la arestarile Columbia; dosarele medicale ale studentilor spun altceva

Dupa arestarea studentilor protestatari pro-palestini care ocupau o cladire a Universitatii Columbia luna trecuta, primarul…

13 ore ago

Serbia: Un tren de calatori a intrat intr-un marfar oprit intr-un tunel. Noua oameni au fost raniti

Noua persoane au ajuns la spital, vineri, dupa ce un tren de calatori s-a ciocnit…

13 ore ago