Liviu Dragnea vrea sa o ingroape si pe Olguta Vasilescu. Informatii compromitatoare, publicate intr-un ziar controlat de apropiatii sefului PSD

politica

Ziarul de Craiova a publicat, luni, in exclusivitate, informatii despre noul palat achizitionat in centrul Craiovei de cuplul Lia Olguta Vasilescu-Claudiu Manda. Ziarul de Craiova face parte dintr-un trust de presa condus de Liviu Alexa, care anul trecut a incasat 431.000 de lei de la PSD prin firma Pagina Ciudatului SRL.

„EXCLUSIV. Ce cadou de nunta si-au facut Claudiu Manda si Olguta Vasilescu. O casa boiereasca in centrul orasului, cu sala de cinema, finisaje pretioase cu aur si Swarovski si piscina”, este titlul din Ziarul de Craiova.

Citeste si: Aceasta este noua „casuta” a cuplului Olguta Vasilescu-Claudiu Manda. Are robinete cu foita de aur de 24K

Informatia, extrem de deranjanta pentru cuplul de pesedisti Manda-Vasilescu, apare intr-un ziar detinut de Liviu Alexa, parte a unui trust de presa cu sediul la Cluj. Alexa a fost platit, anul trecut, de PSD cu peste 100.000 de euro, arata un articol publicat de Newsweek Romania. Numele lui Liviu Alexa apare in caseta redactionala a Ziarului de Craiova (vezi aici).

Liviu Dragnea l-a laudat pe Liviu Alexa, la sfarsitul anului trecut, intr-un interviu la Antena 3, pentru o asa-zisa dezvaluire privind modul in care multinationalele „fura” statul roman.

„Am citit azi cu foarte mare atentie materialul scris de Ziar de Cluj, Liviu Alexa, care a facut o documentare jos palaria, ma asteptam sa o faca ANAF-ul”, spunea Dragnea.

De altfel, Liviu Alexa este un mare admirator al lui Liviu Dragnea. In urma cu cateva luni, Alexa publica urmatorul articol „critic” la adresa sefului PSD in ziarele pe care le detine.

Mai mult despre: , ,


Comentarii: