Motivarea sentintei, de ce judecatoarea Manuela Orzata l-a condamnat pe Mario Iorgulescu la peste 15 ani de inchisoare: „A aratat indiferenta fata de urmarile actiunilor sale”

news

avocat, Mario Iorgulescu, nu era drogat, victima drogata, accident, proces

In motivarea sentintei prin care Mario Iorgulescu a fost condamnat la 15 ani de inchisoare si opt luni de inchisoare cu executare se arata ca inculpatul a „aratat indiferenta fata de urmarile actiunilor sale pe care le-a prevazut, punand in pericol participantii la trafic, lasand insa producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului si, in aceste conditii, ucigand-o pe victima Vicol Daniel Andrei, participant la trafic, cu intentie indirecta”.

“Instanta retine gravitatea deosebita a faptelor, gravitate determinata de imprejurarile concrete si de mijloacele de comitere, constand in aceea ca inculpatul a actionat pe fondul unei crize de gelozie intrucat tocmai aflase ca fosta sa prietena se afla in club Nuba si refuza sa plece acasa la solicitarea sa, motiv pentru care, avand o alcoolemie de peste 1,96 g/l si fiind sub influenta cocainei, intentionand sa se deplaseze de la petrecerea organizata in sat Gulia spre Clubul Nuba din Parcul Herastrau, mun. Bucuresti, a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu nr. de inmatriculare (…) cu o viteza ce depasea cu mult viteza legala de 50 km/h in localitate.

Astfel, a patruns pe culoarea rosie a semaforului cu viteza de 145 km/h in intersectia dintre Sos. Chitilei si str. Teodor Neagoe, a accelerat pana la 162 de km/h in momentul in care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteza redusa pe banda I, la un moment dat urcand vehiculul cu partea stanga pe un scuar si apasand la maximum pedala de acceleratie (in conditiile in care autovehiculul pe care il conducea era echipat cu un motor ce dezvolta o putere de aproximativ 700 de cai putere), patrunzand pe contrasens si intrand in coliziune frontala, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi cu nr. de inmatriculare (…) ce era condus de victima Vicol Daniel Andrei, persoana care a decedat pe loc in urma leziunilor suferite. Din momentul in care a patruns in intersectie pe culoarea rosie a semaforului, inculpatul Iorgulescu Gino Mario nu a actionat pedala de frana si, mai mult, in momentul coliziunii pedala de acceleratie era apasata la maximum.

Conducand in aceste conditii, cu o viteza extraordinar de mare, cu mult peste viteza legala, trecand pe culoarea rosie a semaforului si fiind sub influenta alcoolului (intr-o cantitate insemnata, cu mai mult de dublul limitei de la care fapta devine infractiune) si sub influenta cocainei, drog de mare risc, prevazut in Tabelul nr. II la Legea nr. 143/2000 republicata, si, mai mult, continuand in acest timp cearta la telefon cu prietena sa, Marzavan Maria (pentru circa 2 minute, incheind apelul cu 2 minute si 22 secunde inainte de impact, iar dupa acest apel avand alte doua sesiuni de comunicari de date), inculpatul Iorgulescu Gino Mario a aratat indiferenta fata de urmarile actiunilor sale pe care le-a prevazut, punand in pericol participantii la trafic, lasand insa producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului si, in aceste conditii, ucigand-o pe victima Vicol Daniel Andrei, participant la trafic, cu intentie indirecta. Toate aceste aspecte releva deopotriva o periculozitate sporita a inculpatului, dezinhibitie si nesocotirea grava a normelor de circulatie rutiera.

Raportat la circumstantele personale ale inculpatului IORGULESCU GINO MARIO, instanta retine ca acesta nu are obligatii militare, are studii liceale, nefinalizand studiile universitare, este necasatorit, la data accidentului fiind administrator la Trattoria Il Calcio, a fost consumator ocazional de droguri (astfel cum rezulta din declaratiile martorilor Dobrisan Raluca si Marzavan Maria), nu era cunoscut cu antecedente penale la data savarsirii infractiunilor, insa ulterior a fost condamnat pentru savarsirea unei fapte concurente, astfel cum reiese din fisa de cazier existenta la dosarul cauzei, savarsite in cursul anului 2016 (cand acesta a fost retinut, respectiv la data de 06.09.2016)”, se arata in motivarea judecatoarei Manuela Orzata de la Tribunalul Bucuresti.

Citeste si: Mario Iorgulescu a fost condamnat la 15 ani si opt luni de inchisoare cu executare pentru omor si conducere sub influenta alcoolului si a altor substante

Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulescu, presedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, a fost condamnat, vineri, de magistratii Tribunalului Bucuresti la 15 ani si opt luni de inchisoare cu executare pentru omor si conducere a unui vehicul sub influenta alcoolului sau altor substante.

De asemenea, instanta a decis ca acesta trebuie sa plateasca cate 100.000 de euro si 50.000 de lei pentru doua dintre partile civile din dosar.

Decizia nu este definitiva.

In septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, dupa ce a consumat cocaina si alcool.

Imediat dupa producerea accidentului, Iorgulescu a parasit teritoriul tarii, iar dupa ultimele informatii el se afla in Italia.

In august 2020, el a fost trimis in judecata pentru savarsirea infractiunilor de omor si conducere a unui vehicul sub influenta alcoolului sau altor substante.

Procurorii noteaza ca, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie si intr-o stare de furie, avand o alcoolemie de 1,96 g/l si fiind sub influenta cocainei, intentionand sa se deplaseze din satul Gulia, comuna Tartasesti, spre un club din Parcul Herastrau, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteza ce depasea cu mult viteza legala de 50 km/h in localitate, si a patruns pe culoarea rosie a semaforului cu viteza de 145 km/h in intersectia dintre Soseaua Chitilei si strada Teodor Neagoe.

Potrivit anchetatorilor, Mario Iorgulescu a accelerat pana la 162 de km/h in momentul in care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteza redusa pe banda I, dupa care a urcat masina cu partea stanga pe un scuar, apasand la maximum pedala la un vehicul echipat cu un motor ce dezvolta 700 de cai putere, si a patruns pe contrasens, unde a intrat in coliziune frontala, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un barbat, care a decedat pe loc.

Din momentul in care a patruns in intersectie pe culoarea rosie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a actionat frana, iar in momentul coliziunii pedala de acceleratie era apasata la maximum, sustin procurorii.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: