Antena 3 si RTV au incasat peste un milion de euro de la PSD pentru promovarea lui Dancila. PSD a fost obligat sa faca publice sumele

politica

PSD a platit posturilor Romania TV si Antena 3 peste un milion de euro in campania electorala prezidentiala pentru promovarea Vioricai Dancila. Digi24 nu a incasat niciun leu.

Conform informatiilor obtinute cu greu chiar de la PSD de catre Europa Libera, PSD a platit postului Antena 3 suma de  1.965.486 de lei (aproximativ 410.000 euro), in timp ce Romania TV a incasat  3.077.180 de lei (aproximativ 640.000 euro).

PSD a dat sume mici firmelor care administreaza Realitatea TV si B1 pentru promovarea Vioricai Dancila. Daca in conturile celor care se ocupa de Realitatea TV au intrat 113.349 de lei, in cazul B1 TV s-au platit 217.850 de lei (aproximativ 45.000 euro).

Digi24 este singura televiziune de stiri care nu a incasat bani de la PSD in campania prezidentiala.

In total, pesedistii au cheltuit peste 5.3 milioane de lei pentru aparitiile tv.

Desi a beneficiat de cea mai mare subventie de la bugetul de stat in 2019, PSD s-a trezit cu conturile aproape goale chiar in timpul campaniei din cauza cheltuielilor excesive facute in cursul anului.

Solicitarea Europa Libera catre PSD privind banii cheltuiti in campania electorala a fost trimisa pe 9 decembrie 2019. Obligatia legala a conducerii PSD era sa raspunda in termenul legal de 10 zile, iar daca nu reusea sa faca acest lucru, sa anunte ca au nevoie de termenul de 30 de zile. Dupa mai multe reveniri pe adresa oficiala a biroului de presa PSD, a trezorierului PSD, dar si a presedintelui interimar, Marcel Ciolacu, conducerea social-democratilor a raspuns la solicitare dupa 71 de zile. PNL a primit o solicitare similara, dar s-a incadrat cu raspunsul in termenul legal de 30 de zile.

Mai mult despre: , ,


Comentarii: