Purtatorul de cuvant al lui Ciorbea imprastie pe Facebook stiri produse de masinaria de propaganda a lui Viktor Orban

politica

Marius Ghilezan, purtator de cuvant al Avocatului Poporului, distribuie prin grupurile politice de pe Facebook stiri emanate de agentia V4NA, o entitate creata la Londra de catre un grup de afaceristi apropiat de premierul Ungariei, Viktor Orban.

„Manfred Weber SI-A TRAS 779.000 de euro de la Parlamentul European fara acte”, este o stire distribuita masiv de Ghilezan pe Facebook. Stirea a fost publicata pe newstandard.news, site infiintat chiar de Ghilezan, si reprezinta o preluare a unor informatii publicate de „agentia de presa” V4NA.

„Corespondentii NEWSTANDARD din Germania sustin ca in micul sat bavarez o casa de 200-300 mp se inchiriaza cu 1.100-1.200 de Euro. Dar Weber a inchiriat doar parterul. Diferenta de pret i-a intrat in buzunar.

Germania nu are un DNA. Manfred Weber este un critic constant al anticoruptiei din tarile est-europene. Recent, in calitate de lider al PPE a recomandat colegilor din Partidul Popular European sa voteze Rezolutia impotriva Romaniei, pe motiv ca tara noastra face pasi inapoi in lupta anticoruptie”, scrie Ghilezan.

Cine a infiintat agentia V4NA

Recent, numeroase agentii de presa internationale au anuntat ca „masinaria de propaganda” a lui Viktor Orban incearca sa isi extinda influenta in plan international, lansand o agentie de presa la Londra. Agentia este infiintata de un grup de afaceristi si politicieni apropiati ai lui Viktor Orban, scrie Reuters. Formatiunea lui Orban a fost recent suspendata din PPE din cauza campaniilor antisemite si rasiste derulate in Ungaria.

Ghilezan, platiti de PSD

In anul 2018, Marius Ghilezan a incasat de la PSD o suma consistenta prin firma Web Interactive Design SRL, aceeasi care patroneaza si site-ul newstandard.news.

„Marius Ghilezan, ‘editorialist’ la Romania libera, dar si consilier al lui Victor Ciorbea la Avocatul Poporului, a incasat si el, prin Web Interactive Design SRL, un ‘mizilic’ de 120.000 de lei de la partidul lui Dragnea”, a scris Newsweek Romania.

Mai mult despre: , ,

Comentarii: