Romania TV, postul de televiziune al PSD, dat in judecata pentru furt de catre Pro TV

news

Televiziunea generalista Pro TV a dat in judecata postul de stiri Romania TV pentru folosirea mai multor cadre dintr-o emisiune fara a avea un acord in prealabil.

Paginademedia.ro anunta ca Pro TV a dat in judecata atat Ridzone Computers, compania care opereaza licenta Romania TV, cat si RTV Satellite, cea pe care televiziunea de stiri isi desfasoara activitatile.

Reprezentantii Pro au declarat ca actiunea in instanta face referire la „folosirea recurenta a unor imagini fara a obtine acordul in prealabil.“ Potrivit surselor Paginademedia.ro, imaginile la care se face referire sunt din reality show-ul „Gospodar fara pereche“, prezentat de Anamaria Prodan si difuzat in fiecare luni.

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

O noua experienta cu AK-24. Descarca aplicatia Aktual24 din App Store pentru iPhone si din Google Play pentru Android.

Mai mult despre: , ,


Comentarii: