S-a aflat adevarul: „Localnicii entuziasti care sprijina alipirea Groenlandei la SUA” erau de fapt oameni nevoiasi momiti cu un pranz gratuit de Donald Trump Jr

externe

Donald Trump Jr, mita, pranz gratuit, Groenlanda

Mai multe surse media daneze si groenlandeze acuza echipa de campanie a lui  Donald Trump ca ar fi ademenit persoane dezavantajate din punct de vedere social cu o masa copioasa, in schimbul purtarii unor sepci MAGA si a filmarii lor, transmite postul de televiziune danez DK.

Mai multi dintre ele chiar au luat pranzul cu insusi Trump Jr. la Hereford Beefstouw de la rafinatul Hotel Hans Egede din Nuuk, unde presedintele ales Donald Trump a sunat pentru a vorbi cu „sustinatorii sai groenlandezi”.

Pe reteaua sociala X, groenlandezii cu sepci MAGA care au participat sunt numiti „comunitatea locala din Nuuk”.

Dar mai multe surse afirma ca o parte dintre persoanele care apar in videoclipul de la oamenii de campanie ai lui Trump sunt persoane fara adapost si dezavantajate din punct de vedere social, care se gasesc adesea in fata supermarketului Brugseni din Nuuk, situat chiar vizavi de Hotelul Hans Egede.

„Sunt oameni fara adapost si batrani care nu reusesc sa se descurce si care dintr-odata pot manca la un restaurant in care nu au mai fost niciodata”, spune Tom Amtoft, care locuieste in Nuuk de 28 de ani. El a recunoscut cateva dintre fetele din fotografiile de la vizita la Hotelul Hans Egede. „Tot ce  trebuit sa faca a fost sa isi puna o sapca si sa apara in videoclipurile personalului Trump. Acesti oameni sarmani au fost mituiti, cee ce este profund dezgustator”, spune Amtoft.

Mai multi angajati de la Brugseni Nuuk confirma ca oamenii de PR ai lui Trump Jr. s-au plimbat pe strada din fata magazinului si au impartit sepci MAGA, invitand totodata oamenii la un pranz gratuit la Hotelul Hans Egede.

Inregistrarea video arata mai multe persoane cunoscute in oras ca fiind fara adapost cum stau in fata magazinului. Se pare ca oamenii de PR au invitat rapid un grup de oameni la intamplare, iar cativa dintre ei nu erau constienti la ce participau, spune Benny Reffeldt Otte, manager de marketing si comunicare la Brugseni.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: