Un premiu ascuns in politica de confidentialitate a unui site, revendicat dupa trei luni

life

O sticla de vin gratuita a fost in cele din urma revendicata dupa ce oferta a fost ascunsa timp de trei luni in politica de confidentialitate a site-ului unui think tank britanic axat pe impozite, potrivit BBC.

Tax Policy Associates a adaugat clauza in februarie ca un experiment, pentru a vedea daca cineva citeste integral textul.
Presedintele organizatiei non-profit, Dan Neidle, a impartasit intamplarea intr-un tweet pe X.

Organizatia a schimbat recent textul de pe site-ul sau dupa ce oferta ascunsa a fost descoperita. „Stim ca nimeni nu citeste, pentru ca am adaugat in februarie ca vom trimite o sticla de vin bun primei persoane care ne va contacta si abia in mai am primit un raspuns”, scrie acum in politica lor de confidentialitate.

Neidle a spus ca a fost „protestul meu copilaresc ca toate companiile trebuie sa aiba o politica de confidentialitate si nimeni nu o citeste. Fiecare cafenea mica trebuie sa aiba o politica de confidentialitate pe site-ul sau, este o nebunie. Sunt bani care se irosesc”, a spus el.

Orice companie care aduna date personale, inclusiv intreprinderile mici si organizatiile de caritate, trebuie sa aiba o politica de confidentialitate, o cerinta cheie in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor din 2018 (GDPR) din Regatul Unit.

Neidle a spus ca persoana care a vazut propozitia a „trisat” putin, deoarece a descoperit-o din intamplare, pe cand se inspira pentru propria politica de confidentialitate. Apoi a trimis un e-mail organizatiei spunand ca banuieste ca sticla de vin a fost deja castigata, dar a avut noroc.

Neidle a spus ca a facut ceva similar in urma cu doi ani, cand a fost lansata organizatia. Atunci au trecut patru luni pana cand cineva a vazut modificarea. „Am incercat din nou pentru a vedea daca oamenii acorda mai multa atentie, si nu”, a adaugat el.

Cat despre „vinul bun” in cauza la care face referire site-ul, norocosului destinatar i s-a trimis o sticla de Chateau de Sales 2013/14, Pomerol.

Neidle spune ca abordarea sa a fost inspirata de tactica trupei Van Halen, care cerea in turnee organizatorilor un castron cu M&M-uri maro. Acest lucru, nu pentru ca erau pretentiosi, ci era un test pentru a se asigura ca promotorii acordau atentie solicitarilor lor, care includeau adesea instructiuni tehnice complicate. „A fost o strategie geniala sa vada daca oamenii erau atenti”, a spus Neidle.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: