Valeleu, am fost demascat de Mandruta ca agent al propagandei lui Putin!

opinii

Frustrat ca SRI se ocupa prea mult cu coruptia si a lasat patria prada propagandei de la Kremlin, Lucian Mandruta a decis sa intervina.  El a identificat aktual24.ro ca „apartinand masinariei de propaganda ruseasca”.

De unde si pana unde? Pentru ca aktual24.ro a publicat aceasta stire, preluata cu link vizibil de pe un site cat se poate de serios din Statele Unite. „In Romania stirea a fost preluata fara verificare (de pe retelele sociale) de site-uri cunoscute ca apartinand masinariei de propaganda ruseasca. Titlurile sunt optimist-inaltatoare, ca pe vremea lui Stalin”, spune Mandruta pe blogul sau si citeaza aktual24.ro si alte site-uri care au preluat apoi cu copy-paste.  „Au fost mii in toata lumea. Printre ele, unele serioase, ca Daily Caller sau Live Leak”, mai scrie Mandruta, lasand de inteles ca de fapt Daily Caller, un site cu 16,5 milioane de unici pe luna, a preluat de pe aktual24.ro.

OK, trecem peste acest aspect si trebuie sa mentionam cine este Daily Caller, cel care a lansat catre „masinaria de propaganda ruseasca” stirea originala, ce are tot un titlu stalinist, „Refugees Go Clubbing In Russia, Harass Girls, Wake Up In Hospital The Next Morning„. Publicatia a fost infiintata in 2010 de catre Tucker Carlson, „a 20-year veteran journalist”, si de Neil Patel, „former chief policy advisor to Vice President Cheney” (sursa aici).

Bun, deci dupa capul acestui plutonier Capsuna al contraspionajului romanesc, avand pseudonimul de Lucian Mandruta, un fost consilier al unui vicepresedinte SUA este un abil agent de propaganda al Kremlinului care a prostit un site romanesc sa preia o informatie menita sa slaveasca Rusia.

OK, hai sa zicem ca mana lunga a Kremlinului a ajuns si la Daily Caller. Pentru a demonstra apoi ca stirea este falsa, Capsuna se foloseste de informatii publicate, ghici unde, in mama Rusia.  „Pentru ca probabil nu ma cred pe mine am sa citez o ancheta a unui ziar din Rusia”, spune plutonierul.

Aici avem cateva fracturi logice majore.

1. Deci aktual24.ro este acuzat ca face propaganda ruseasca pentru ca a preluat dintr-o publicatie americana serioasa, insa ca dovezi sunt prezentate informatii din presa rusa.

2. Deci masinaria de propaganda a Rusiei a dat drumul unei stiri false, insa s-a luptat sa o nege apoi, ca sa aiba vigilentii care-i monitorizeaza actiunile cu ce sa o contracareze.

Dar nu avem vreun Mandruta deranjat de aceste evidente contradictii. „As vrea sa repet, pentru cohortele intregi de imbecili, unii cu aere de jurnalisti, care au preluat-o pe nemestecate, desi mirosea urat de la mare distanta. E FALSA!”, subliniaza genialul investigator.

Ca tot vorbim de „nemestecate”, sunt curios daca Lucian Mandruta a facut un minim efort de informare despre aktual24.ro. Informatiile despre cine a fondat acest site se gasesc usor la sectiunea Contact. Iar o minima scanare a site-ului i-ar fi aratat si cat de pro-ruseasca este in realitate politica editoriala. Insa el a preferat sa amestece un subiect de pe aktual24.ro cu o gasca de site-uri care traiesc din copy-paste, cu proprietari ascunsi, pentru a nu i se taia maioneza cu conspiratia celor care „disemineaza aici bombe de presa construite ca arme de razboi psihologic”.

Si daca tot vorbim de „imbecili cu aere de jurnalisti”, nu cred ca practicantul unui jurnalism de circ cu interviuri in jacuzzi este cel mai in masura sa ofere calificative.

mandruta jacuzzi

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

Mai mult despre: , , ,

Comentarii: