„Varanul nu mai conduce Antena 3”. Rafuiala in tabara rosie pe bani grei. SRS si Mirel Palada il acuza pe Radu Tudor ca a incasat peste 2 milioane euro de la Guvern

news

Un urias scandal zguduie in aceste zile tabara rosie din jurul Antenei 3 sau, mai degraba, tabara fostilor invitati de casa ai Antena 3. Radu Tudor, realizator de seama la Antena 3, este acuzat de Sorin Rosca Stanescu, Mirel Palada si Liviu Alexa (fost presedinte PSD Cluj) ca a incasat peste 2 milioane de euro de la Guvern prin intermediul unui ONG. 

Primele acuzatii au fost lansate de Sorin Rosca Stanescu la Romania TV, in emisiunea fostului antenist Victor Ciutacu.

„Luni seara, la emisiunea de la Romania TV moderata de Victor Ciutacu, acesta a ramas perplex atunci cand am vorbit despre o finantare masiva din partea Guvernului Romaniei a unui ONG, care s-a ocupat, vezi Doamne, de strategia de comunicare a Executivului. Si nu i-a venit sa creada cand am precizat ca exista o legatura toxica intre Raed Arafat, respectivul ONG si jurnalistul Radu Tudor. Asa ca nu-mi ramane decat sa-i ofer acestuia si evident opiniei publice detaliile necesare, pentru a intelege aceasta scandaloasa operatie. O fac in cele ce urmeaza.

ONG-ul in cauza se numeste Eurocomunicare. A primit din partea Guvernului, incepand din decembrie 2020, suma de 11.671.000 de lei. Adica peste doua milioane de euro. Scrie negru pe alb in documentele oficiale, accesibile oricui, ca aceasta suma de bani este destinata elaborarii de catre Eurocomunicare a strategiei de imagine a Guvernului. Respectiv de comunicare.

Primul element, care ii sare in ochi oricarei persoane dotata cu bun simt, este ca Guvernul Romaniei a avut intotdeauna si are la dispozitie o caruta de consilieri bine platiti, dintre care unii sunt remunerati fix pentru a se ocupa cu profesionalism de ceea ce intelegem prin strategia de comunicare a Executivului. In aceasta perioada grea, si ma refer la ceea ce a urmat incepand din decembrie 2020, principalul pariu al Guvernului Romaniei, asa cum ni s-a spus oficial, a fost vaccinarea populatiei si elaborarea de solutii eficiente pentru mentinerea in stare de buna functionare a sistemului de sanatate. Rezultatele acestei strategii de comunicare s-au vazut si ele nu mai trebuie analizate. A fost atat de buna strategia Guvernului, incat Romania, la debutul si in timpul valului 4, s-a plasat pe penultimul loc in Europa in ceea ce priveste numarul de vaccinati raportat la populatie. A fost deci un dezastru. O buna parte din acest dezastru se cuvine sa fie pusa pe seama ONG-ului care a papat peste doua milioane de euro.

Eurocomunicare, beneficiarul sponsorizarii guvernamentale de peste doua milioane de euro, este un ONG condus de nimeni altul decat de jurnalistul specialist militar Radu Tudor”, a acuzat SRS pe blogul lui.

Informatiile au fost apoi prelucrate si aprofundate de Liviu Alexa, patron de presa in Cluj si fost presedinte al PSD Cluj in epoca Dancila. Alexa sustine ca Dan Voiculescu a pierdut controlul Antenei 3, postul fiind acum teleghidat de serviciile secrete.

„Bratul armat al trustului, ne referim la Antena 3, a devenit un soi de unitate militara cu mai multe divizii, fiecare serviciu secret din Romania butonand, cu rare exceptii, cate un tronson orar sau un realizator. Nu e numai despre acoperitul Radu Tudor, e vorba despre o gramada de oameni plantati de Servicii in Antena 3.

Se poate spune ca Varanul nu mai conduce Antena 3, dar tot la fel de bine se poate spune ca nici Gadea nu mai are forta totala pentru a conduce colosul media. Nu a fost izolat pe fata, dar a fost pus cu botul pe labe de consiliul de administratie al Antenei 3, al carui presedinte este. El este la dispozitia Cameliei Voiculescu si implementeaza noile directii de ‘spalare’ a brandului A3, ‘spalare’ prezentata drept ‘noua pozitionare’.

Mihai Gadea plateste tribut unei anumite permisivitati editoriale care a facut ca brandul sa se dilueze pas cu pas. I-a permis lui Adrian Ursu sa negocieze cu PSD un post de europarlamentar pentru nevasta-sa, Carmen Avram, lucru care este la fel de penibil precum situatia familiala a sotilor Buble-Tusa, unde sotul, Iosif, este patron la un ziar politic online, iar nevasta, Diana Tusa, este parlamentar PSD – modelul clasic de oportunism: a fost secretara unui liberal si a ajuns sa se ocupe de Departamentul de Comunicare la PSD.

(…) In fine, si asta e cel mai mare repros care i s-ar putea adresa lui Gadea, si anume faptul ca a transformat Antena 3 intr-un Bichon Maltez, cedand discursul anti-stat paralel, anti-sistem, anti-putere postului Realitatea Plus, care a ajuns sa gestioneze saptamanal subiecte mult mai puternice si mai serioase decat Antena 3, ba chiar a reusit sa bata Antena 3 la audiente, pe unele tronsoane”, a scris Alexa pe site-ul Strict Secret.

In scandal a intervenit si Mirel Palada, fost purtator de cuvant al Guvernului Ponta, care confirma acuzatiile lui Alexa si SRS.

„Saracu’ civil Gidea, cum il apara pe saracu’ de civil Radu Tudor. Un sarac de doar 2 milioane de dolari primiti de la statul roman, cu o mica dar necesara contributie si de la NATO. Doar decit doua milioane de coconauti, pentru aplicarea cenzurii Ministerului Adevarului.

(…) Va place cum se apara fratii de unitate unii pe altii? Ii doare pe micuti. Ii doare… E bine. E foarte bine. Inseamna ca acolo, in spatele durerii, se gasesc chestii semnificative. Si ca Liviu Alexa chiar si-a facut treaba atunci cind a devoalat serparia civila prin care unitatile militare civile controleaza libertatea de expresie in Romania si baga la bulau democratia. E bine. Sa-i doara. Ghinion”, a scris Palada pe Facebook.

Radu Tudor a negat toate aceste acuzatii si a anuntat ca ii da in judecata pe toti.

 

Mai mult despre:

Comentarii: