Wizz Air si-a gasit nasul. Kovesi, sefa Parchetului European, depune plangere impotriva companiei si cere despagubiri

news

Sefa Parchetului European, Laura Codruta Kovesi, anunta ca a depus plangere impotriva companiei Wizz Air dupa ce a fost nevoita sa astepte peste 20 de ore in aeroportul din Liege pentru a se intoarce acasa.

”Bine ca am ajuns acasa, am stat peste 20 de ore, de joi de la ora 14.00, dupa check-in ne-au anuntat ca avionul are 3 ore intarziere, apoi alte doua ore jumatate. La ora 22.00 ne-au anuntat ca trebuie sa ne mutam pe aeroportul din Liege, iar check-in, bagaje, ne-au dus intr-un terminal mai izolat si ne-au spus ca s-a anulat zborul, asta in jurul orei 2.00 noaptea.

Am depus o plangere (pentru despagubiri – n.r.), astept sa vad reactia companiei la sesizarea pe care am depus-o. Am fost 181 de pasageri, unii erau cu bebelusi, au ramas fara lapte, nu era nimic deschis sa cumpere de mancare. Erau si doua persoane cu carje, bolnavi, care aveau anumite nevoi, nu a venit nimeni de la companie sa ne explice ce se intampla, nu am stiut daca mai plecam sau nu”, a spus Kovesi, citata de Mediafax.

Potrivit acesteia, pasagerii au sunat la Wizz Air, dar nu a raspuns nimeni, iar vineri dimineata consulatul Romaniei s-a implicat pentru a le acorda asistenta.

Reprezentantii companiei aeriene au informat ca zborul Wizz Air W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca, din data de 19 decembrie, a suferit o intarziere semnificativa din cauza sosirii intarziate a aeronavei de pe zborul anterior, ca urmare a conditiilor meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca. Potrivit acestora, zborul W6 3352 a fost operat de la Aeroportul Liege si a decolat pe 20 decembrie la 11,28, ora locala.

„Pasagerii afectati au fost informati si li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ in functie de disponibilitate, rambursarea totala a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea in proportie de 120% sub forma de credit pentru rezervari viitoare. Pasagerii primesc informatii despre drepturile pe care le au pe un document tiparit, dar si pe adresa de e-mail pe care au furnizat-o in timpul rezervarii. In documentul furnizat, dar si in e-mailul primit, pasagerii pot regasi un numar de telefon (diferit fata de cel obisnuit de relatii clienti de pe site-ul wizzair.com) unde pot apela pentru asistenta”, au precizat reprezentantii Wizz Air intr-un comunicat.

Acestia au reiterat ca situatia creata este rezultatul conditiilor meteo de pe anumite aeroporturi din Romania, care afecteaza operatiunile in ultimele zile.

Mai mult despre:

Comentarii: