Experienta unui roman la LIDL: „Atentie, suntem furati ca-n codru!”. Reactia Lidl

life

O noua experienta mai putin fericita a unui roman intr-un lant de supermarketuri. Un barbat din Busteni a constatat, dupa ce a facut cumparaturi la Lidl, ca a fost furat cu 50 de lei la casa.

Iata experienta traita de acest barbat, relatata in Ziar de Busteni.

„Niciodata nu mi-a trecut prin cap ca vanzatorii lanturilor de magazine FURA, ci in cel mai rau caz pot gresi si mi se pare normal ca in cazul in care ai descoperit greseala sa se remedieze problema. Asa stand problema, sa va povestesc o ‘neintamplata’ pana ieri seara.

Ma duc la LIDL Busteni sa cumpar o ‘ascutitoare de cutite’ sau ‘tocila’ ca era in oferta de joi, pe langa asta mi-am mai luat si un ciocan. Ciocanul, super tare, magnetic, maner de silicon, sunt multumit. De ce sa nu recunosc, au produse bune, oferta diversificata, preturi bune insa …

Am achitat, am primit rest ( NU RESTUL ) si bon fiscal , le-am introdus in buzunarul de la spatele blugilor si am plecat multumit spre casa, oprindu-ma pe drum sa mai iau o paine. La paine am constatat ca din suma lipseau 50 de lei ! M-am intors la Lidl, in magazin m-am adresat domnului de la Paza explicandu-i problema, iar acesta, foarte dragut, m-a indrumat spre ”Casa de marcat” unde s-a intamplat.

La casa:

(Eu) – Buna seara, stimata doamna, cred ca s-a intamplat o greseala si nu am primit tot restul

( Casier ) – Pai cat mi-ati dat ?

(Eu) – (Prezentand bonul) – 200 de lei.

( Casier) – ( Privind bonul) – Pai si eu v-am dat 143

(Eu)-Doamna, am constatat ca mi-ati dat 93 !

( Casier) – Bine, va dau 50 de lei si o sa ies eu lipsa diseara !

(Eu) – Stimata doama, chemati seful de magazin, va face ”casa”, constata repede si nu are nimeni nimic de pierdut.

( Casier ) – Luati cei 50 de lei si asta este, ce sa mai …

(Eu), luand banii – Doamna, va rog faceti o copie dupa ”buletinul” meu si daca se intampla ma sunati ca va las numarul pe spate… sau las o copie la paza si ma suna domnul, vin si va returnez banii …

(Casier ) – Lasati, paza pleaca mai devreme …

bonlidl-busteni

Normal ar fi fost sa fie chemat seful de magazin, sa se faca verificarea ”casei”, sa se constate ca aveam sau nu aveam dreptate si in functie de asta vedeam cine cui isi cerea scuze in mod amiabil sau imi putea lua datele din buletin, facea seara inchiderea, vedea daca a iesit lipsa sau nu si ma anunta, sub nicio forma nu-mi dadea bani din casierie!

Asa, eu am suspiciunea rezonabila ca la Lidl CASIERII fura clientii, banii ii dau rudelor sau prietenilor prin aceeasi metoda de ”lasa ca raman lipsa diseara”… si deacum incolo voi povesti tuturor prietenilor chestia asta, inclusiv in Ziar de Busteni ! Asadar, CLIENTI LIDL-Busteni si nu numai , VERIFICATI RESTUL ! Nu toti sunt cinstiti ca dvs.! …”, scrie in Ziar de Busteni.

Reactia Lidl

„Dorim sa ne cerem scuze in numele intregii echipe Lidl pentru aceasta situatie. Cazul semnalat de dumneavoastra este unul izolat si regretabil, nici pe departe o practica uzuala tolerata sau incurajata de compania noastra.

Va asiguram ca angajatii nostri sunt scolarizati si pregatiti pentru a oferi cele mai bune servicii clientilor care ne trec pragul. Magazinul din Busteni este relativ nou si, desi perioada de instruire a inceput inainte de a deschide oficial magazinul, din pacate, mai exista lacune pe care incercam sa le remediem. Situatia este cunoscuta tuturor superiorilor angajatei, care au luat deja masurile necesare pentru a evita, in viitor, o astfel de situatie”, se afirma intr-un mesaj transmis de reprezentantii Lidl.

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

Urmareste-ne si pe:

Mai mult despre: , ,

Comentarii: