Experienta halucinanta cu Dan Air la Otopeni: „Am fost manati sa ne cautam bagajele de cala si sa plecam fiecare unde apuca”

news

Aeroportul Otopeni

Un roman a avut parte de o experienta greu de imaginat, alaturi de iubita sa, cand a incercat sa zboare de pe Aeroportul Otopeni la Valencia cu un avion al companiei Dan Air.

„Astazi am avut cea mai proasta experienta pe care o poate avea cineva atunci cand zboara cu avionul.

Se facea ca am ajuns azi la ora 03:30 la Aeroportul Otopeni pentru zborul Bucuresti Otopeni – Valencia operat de Dan Air de la ora 06:20 cu imbarcarea la ora 5:40. Ajung acolo si ma duc cu prietena mea sa lasam bagajele de cala la check in, iar cu ocazia asta aflam ca acel check in pe care noi deja l-am facut pe site-ul Dan Air nu este de fapt valabil asa ca trebuit sa facem din nou check in.

Toate ok am zis ca nu se intampla nimic oricum timp avem destul pana la imbarcarea si chiar am avut, pentru ca am avut surpriza sa fim anuntati de doamna care ne-a facut check in-ul ca avionul va pleca de fapt la ora 09:00. Dan Air a anuntat intre timp pe pagina de Facebook ca zborul o sa plece din Otopeni la ora 9:15, iar escala din Brasov care era planificata nu va mai avea loc deoarece avionul va pleca de acolo.

Asa ca am tot asteptat un semn de viata din partea companiei care a venit de abia la ora 9:45 cand s-a deschis poarta la care urma sa ne imbarcam, iar de aici incep marile probleme.

Toti pasagerii ne-am adunat la porti pentru a pleca dupa ore bune de asteptare in aeroport numai ca sa aflam ca Dan Air a trimis dupa noi o aeronava inchiriata cu o capacitate mai mica decat cea a aeronavei care trebuia initial sa faca zborul.

Ce a insemnat asta pentru noi? Ei bine a insemnat ca 15 persoane nu aveau locul asigurat In aeronava, astfel am avut neplacerea ca prietena mea sa se numere printre persoanele care aveau loc, iar eu sa ma aflu printre cei aflati in ‘stand by’.Ulterior ea a renuntat la imbarcare deoarece nu puteam pleca separat, pentru ca Dan Air nu putea sa dea un raspuns in legatura cu ce se va intampla cu cei aflati in stand by nici macar personalului aeroportului care tot incercau sa faca acolo un damage control.

Cat am stat la poarta am fost martori la o nepasare totala din partea companiei care pur si simplu refuza sa comunice orice cu aeroportul, astfel s-a ajuns cumva sa se mai faca inca 3 locuri in avion pe care le au ocupat oameni alesi de doamnele de la imbarcare. Ne-a fost transmis de catre personalul aeroportului faptul ca Dan Air o sa ia legatura cu noi, cei 15 ramasi in aeroport, iar ulterior vom afla de la acestia ce este de facut, rambursarea biletelor sau reprogramarea zborului si am fost manati sa ne cautam bagajele de cala si sa plecam fiecare unde apuca.

Aici au aparut alte probleme deoarece o parte din pasagerii care au ramas pe afara s-au trezit ca bagajele lor sunt de fapt in avionul care plecase. Acum in momentul in care scriu textul inca astept sa ne contacteze Dan Air, care nu raspunde la niciunul mail chiar daca vad ca pe pagina de Facebook sunt foarte activi in a ironiza pasagerii”, a relatat utilizatorul pe Reddit Romania.

Dan Air a fost fondata in 2017 de pilotul cpt. Dan Iuhas, avand atunci numele de Just Us Air, dupa care in 2021 si-a schimbat denumirea. In prezent aceasta are in flota un Airbus A319, inmatriculat YR-URS, si alte trei Airbusuri A320, inmatriculate YR-DSE, YR-JUL si YR-RAM.

Airbus A320  au o capacitate de transport de 174 de locuri, 162 de scaune in clasa economica si 12 scaune in clasa business.

Dan Air a fost specializata pana anul trecut pe zboruri operate pentru alte companii aeriene si zboruri charter, in Europa si Orientul Mijlociu, cu avioanele si echipajele proprii, cum ar fi Air Serbia, Transavia, Wizz Air, Jazeera Airways sau Sundair.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: