Garcea reactioneaza delirant la apelul lui Citu: „Pentru mine vaccinul contine oamenii arsi in spital, cenzura, un milion de oameni aruncati in saracie”

politica

Mugur Mihaescu a reactionbat batjocoritor la adresa apelului premierului Florin Citu pentru incurajarea vaccinarii. Citu a lansat o campanie mediatica intitulata „Ce contine vaccinul ?”.

„Raspund provocarii premierului lansate astazi, ce contine vaccinul pentru mine. Vaccinul pentru mine contine 200.000 de locuri de munca sterse cu buretele int-o seara, un milion de oameni aruncati in saracie, cenzura celor care au indraznit sa critice ordonantele de urgenta, vaccinul pentru mine contine oamenii arsi in spital si pentru care nu a raspuns nimeni, vaccinul pentru mine contine ordonantele aberante prin care putea fi saltat de pe strada la o simpla suspiciune ca stranuti”, a spus Mihaescu intr-o inregistrare postata pe Facebook.

Vaccinarea nu inseamna doar statistici si cifre, „este un bun comun al tuturor de care avem nevoie pentru a reveni la normalitate”, a declarat prim-ministrul Florin Citu, la evenimentul de lansare a campaniei de informare publica privind vaccinarea impotriva COVID-19.

„Astazi pornim o campanie de vaccinare noua cu o abordare personala, cu o abordare bazata pe emotie, pentru ca, asa cum ati vazut, in aceasta perioada, vaccinarea nu inseamna doar statistici si cifre, vaccinarea este un bun comun al tuturor de care avem nevoie pentru a reveni la normalitate. Fiecare roman care inca nu s-a vaccinat ar trebui sa se gandeasca la ce-i lipseste, la cum i se va schimba viata daca se va vaccina. De ce va este dor, astfel incat sa aveti viata de dinainte de pandemie. Sunteti parinte, stiti foarte cat de greu a fost anul trecut cand copiii au trebuit sa stea acasa, un an de zile, cu scoala inchisa si pentru ca in ultima jumatate de an nu am avut suficiente persoane vaccinate. Acum avem vaccin si nu mai avem nicio scuza sa nu putem sa avansam in aceasta campanie”, a declarat Florin Citu.

Premierul a adaugat ca alte motive pentru vaccinare ar putea fi cele legate de dorinta revederii mai dese a parintilor sau efectuarea unui concediu de odihna.

„Un alt motiv era, nu v-ati vaccinat, dar vreti sa mergeti sa va vedeti parintii mai des. Vreti sa mergeti in concediu, aveti temeri. Solutia este sa va vaccinati, e cel mai sigur mod de a avea un concediu reusit. Fiecare roman trebuie sa se gandeasca la ce-i lipseste nevaccinat si la cum i se schimba viata daca se vaccineaza. Si este simplu, eu zic ca toti vrem sa ne intoarcem la normalitate”, a afirmat Citu.

Premierul a precizat ca o tema a campaniei lansate de Guvern este: „Impreuna invingem pandemia !”, care a fost promovata si anterior, dar in plus se vine cu un element nou, respectiv intrebarea: „Ce contine vaccinul ?”.

„Din primul moment am spus ca doar impreuna reusim sa invingem pandemia, e nevoie sa ne vaccinam cu totii ca sa putem sa invingem aceasta pandemie. Astazi introducem un element nou, intrebarea: Ce contine vaccinul? Si este intrebarea care sta la baza acestei campanii si aici nu vorbim despre componenta, clar, nu este o intrebare despre ce elemente chimice contine vaccinul sau lista de ingrediente a vaccinurilor, ci este mai mult despre ce inseamna pentru noi vaccinul. Este o incercare de a afla ce inseamna pentru fiecare dintre noi acest vaccin, dar cum ne ajuta sa revenim la normalitate. Prin aceasta intrebare incercam sa aflam de la dumneavoastra de ce va este dor, ce v-a lipsit in aceasta perioada, ce va lipseste. Pentru ca, pana la urma, acesta este adevaratul simbol al vaccinului, revenirea la normalitate (…), revenirea la viata pe care o aveam cu totii inainte de pandemie, cand nu eram nevoiti sa purtam masca, sa pastram distantare, sa ne dezinfectam tot timpul sau sa stam departe de cei dragi. Daca stim ca acesta e obiectivul si nu este doar obiectivul meu sau al Guvernului, este obiectivul nostru al tuturor romanilor, atunci trebuie sa ne vaccinam, mai simplu de atat nu se poate”, a spus Citu.

Seful Executivului a precizat ca prin aceasta campanie sunt lansate 11 spoturi care vor fi difuzate in mass-media, la televiziuni in special, in perioada urmatoare, dintre care 3 sunt generale, care arata ce a lipsit oamenilor in pandemie si alte 7 spoturi realizate pe public-tinta: elev, bunica, mama, turist, tanar, festivalier.

Mai mult despre: ,

Comentarii: