I-a platit bine, acum este umilit. Dragnea da in judecata RTV: „Obedientii mogulilor de provenienta securistica au lansat o serie de ineptii si minciuni despre mine”

politica

Liviu Dragnea anunta ca da in judecata Romania TV, post pe care l-a finantat masiv in perioada in care conducea PSD. RTV a sustinut ca Dragnea a fost violat in puscarie.

„Dorinta patologica de senzational si foamea de rating a pseudo – jurnalistilor de la Romania TV a atins cote alarmante astazi. Cu o placere diabolica cum rar mi-a fost dat sa vad pana acum in presa, obedientii mogulilor de provenienta securistica au lansat o serie de minciuni referitoare la perioada mea de detentie, fara a schita vreun gest elementar de a verifica cele transmise.

In detentie mi-au fost calcate in picioare multe drepturi, dar nu am fost nici batut, nici violat.

Stiu de ce o faceti!

Si mai stiu si cine va comanda sa publicati asemenea minciuni despre mine!

Va transmit voua si stapanilor vostri ca va voi tari in instante pana cand va veti satura sa inventati tot felul de ineptii despre propria-mi persoana”, a transmis Dragnea pe Facebook, referindu-se la liderii PSD care acum finanteaza masiv RTV.

„Trecand, domnule Ciutacu, peste simpatia pe care mi-o purtati, tratam cu o oarecare seriozitate emisiunea dumneavoastra, dar constat ca ati reusit sa o aduceti la un nivel de joasa speta. Faptul ca ati promovat informatii despre si la adresa persoanei mele neverificate, nereale, ma determina sa va actionez in instanta si va voi solicita daune”, a mai scris Dragnea ulterior.

Postul Romania TV a difuzat miercuri seara informatii despre o presupusa „violare” a lui Liviu Dragnea pe vremea in care acesta a fost incarcerat. Informatia a aparut initial chiar intr-o postare pe pagina de Facebook a partidului lui Dragnea, APP.

„Scandalul violarii lui Dragnea in puscarie”, s-a afirmat mare pe burtiera RTV. Victor Ciutacu, cel mai important realizator al postului, impreuna cu alti invitati au dezbatut asa-zisul viol la care ar fi fost supus Dragnea.

Stirea a fost publicata si pe site-ul RTV cu titlul: „Marturii crunte din puscarie! Dragnea a fost violat si batut in repetate randuri in inchisoare! Dezvaluirea momentului despre fostul politician!”.

Informatia despre „violarea” lui Dragnea a aparut pe pagina de Facebook a APP, fiind cel mai probabil transmisa de Codrin Stefanescu, al carui stil de redactare este inconfundabil.

RTV a beneficiat de sume consistenet de bani din partea PSD pe vremea in care Liviu Dragnea a condus atat partidul cat si guvernul. Dragnea a fost deseori invitat la RTV atunci, unde i se aduceau osanale jenante.

Citeste si: Premiera, Dragnea vorbeste despre banii pe care PSD i-a dat Antenei 3 si RTV: „Uite, am facut contractul asta, dar pe langa asta mai avem o intelegere. Sa nu apara cine nu vrem noi”

PSD continua sa pompeze sume consistente la Romania TV si sub mandatul lui Marcel Ciolacu, AEP aratand ca PSD a cheltuit in ultimele sase luni aproximativ 1 milion de euro pe luna pentru „propaganda si presa”. PSD refuza in continuare sa dezvaluie ce sume a alocat fiecarui post TV desi exista mai multe hotarari judecatoresti in acest sens.

Mai mult despre: ,

Comentarii: