Japonia isi indeamna tinerii: „Beti mai mult alcool”. Campanie pentru cresterea consumului de alcool pentru a fi aduse mai multe venituri la bugetul statului

externe

Japonia a lansat o campanie pentru a-i determina pe tineri sa bea mai mult alcool. „Beti mai mult alcool”, isi indeamna Japonia tinerii, scrie The Telegraph.

Locuitorii cu varste cuprinse intre 20 si 39 de ani sunt invitati sa prezinte idei de strategii pentru cresterea consumului de alcool, inclusiv promovarea consumului de alcool acasa

Masura vine dupa ce multi au incetat sa mai bea in timpul pandemiei de coronavirus, ceea ce a dus la scaderea veniturilor Agentiei Nationale de Impozite.

Acum, agentia a invitat orice persoana cu varsta cuprinsa intre 20 si 39 de ani sa prezinte idei de strategii pentru cresterea consumului de alcool, inclusiv promovarea consumului de alcool acasa.

Participantii la concursul „Sake Viva!” au timp pana pe 9 septembrie sa vina cu idei, iar planul castigator va fi anuntat in noiembrie si adoptat de catre ANT.

Consumul de alcool in Japonia a scazut cu 25 de procente in ultimul sfert de secol, din motive care includ imbatranirea populatiei.

Tendinta a fost exacerbata de pandemie, deoarece tinerii au incetat sa mai iasa in restaurante si sa socializeze la fel de mult.

In 2020, taxele din vanzarile de alcool au inregistrat cea mai mare scadere din ultimele trei decenii. In acel an, consumul de bere, care a fost cea mai afectata bautura, a scazut cu peste 20 de procente.

La inceputul acestei luni, un oficial NTA a declarat pentru Japan Times ca trecerea la munca de acasa a avut, de asemenea, un impact asupra consumului de alcool si a taxelor.

Oficialul a spus: „Este posibil ca multi oameni sa fi ajuns sa se intrebe daca trebuie sa continue obiceiul de a bea cu colegii pentru a aprofunda comunicarea. Daca noua normalitate se inradacineaza, acest lucru va fi un vant din fata suplimentar pentru veniturile fiscale”.

Mai mult despre:

Comentarii: