Mario Iorgulescu nu scapa, chiar daca tatal lui l-a scos din tara. Procurorii solicita arestarea preventiva a beizadelei

news

avocat, Mario Iorgulescu, nu era drogat, victima drogata, accident, proces

Procurorii Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti au cerut, luni, arestarea preventiva a lui Mario Iorgulescu pentru omor si conducere a unui vehicul sub influenta alcoolului sau altor substante.

„La data de 17 februarie a fost sesizat Tribunalul Bucuresti cu propunerea de arestare preventiva a inculpatului pentru savarsirea infractiunilor de omor si conducere a unui vehicul sub influenta alcoolului sau altor substante”, se mentioneaza intr-un comunicat al PTB.

Avand in vedere ca Mario Iorgulescu se afla in Italia, propunerea de arestare va fi solutionata in lipsa.

Potrivit PTB, la data de 19 septembrie 2019, procurorii din cadrul Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti au dispus efectuarea in continuare a urmaririi penale fata de suspectul Mario Iorgulescu sub aspectul savarsirii infractiunilor de ucidere din culpa si conducere a unui vehicul sub influenta alcoolului sau a altor substante.

In aceeasi zi, organele de urmarire penala s-au deplasat la Spitalul Universitar de Urgenta Elias, Sectia ATI, unde suspectul era internat din data de 8 septembrie 2019, pentru aducerea la cunostinta a calitatii procesuale si a acuzatiilor, insa, data fiind starea de sanatate critica a persoanei in cauza, aceasta activitate nu a putut fi realizata, medicii responsabili de tratarea pacientului apreciind ca nu era oportuna realizarea acesteia.

La data de 23 septembrie 2019, suspectul fost externat pentru a fi transportat la o clinica de terapie intensiva din Italia, unde a ramas internat pana la data de 7 octombrie 2019, cand a fost externat si preluat de un institut de reabilitare psihiatrica din Italia. Ulterior, la data de 31 octombrie 2019, a fost internat la o alta clinica din Italia, unde se afla si in prezent, precizeaza sursa citata.

In continuarea demersurilor de audiere a lui Mario Iorgulescu si, implicit, de aducere la cunostinta a acuzatiilor, PTB mentioneaza ca la data de 2 octombrie 2019 a fost emis un ordin european de ancheta in acest sens, activitatea dispusa de Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti fiind finalizata de autoritatile judiciare italiene la data de 23 octombrie anul trecut.

„Prin ordonanta din data de 20 decembrie 2019 a fost pusa in miscare actiunea penala impotriva inculpatului, pentru savarsirea infractiunilor de ucidere din culpa si conducere a unui vehicul sub influenta alcoolului sau altor substante, inculpatul fiind citat pentru aducerea la cunostinta a noii calitati procesuale, insa acesta nu s-a prezentat, invocand, prin aparatorii sai, motive de natura medicala, solicitand ca activitatile sa fie efectuate tot prin procedura judiciara internationala”, spun procurorii.

Ulterior, arata PTB, prin ordonanta din data de 23 ianuarie, a fost schimbata incadrarea juridica a faptelor retinute in sarcina lui Gino-Mario Iorgulescu din infractiunile de ucidere din culpa si conducere a unui vehicul sub influenta alcoolului sau altor substante, in infractiunile de omor si conducere a unui vehicul sub influenta alcoolului sau altor substante si a fost emis un nou ordin european de ancheta, vizand audierea acestuia, cu aducerea prealabila la cunostinta atat a calitatii de inculpat, cat si a schimbarii incadrarii juridice, activitate adusa la indeplinire de autoritatile judiciare italiene la data de 12 februarie.

Procurorii noteaza in ordonanta din 23 ianuarie ca, ”la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie si intr-o stare de furie, avand o alcoolemie de 1,96 g/l si fiind sub influenta cocainei, intentionand sa se deplaseze din sat Gulia, comuna Tartasesti, spre un club din Parcul Herastrau, municipiul Bucuresti, Gino-Mario Iorgulescu a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteza ce depasea cu mult viteza legala de 50 km/h in localitate, patrunzand pe culoarea rosie a semaforului cu viteza de 145 km/h in intersectia dintre Sos. Chitilei si str. Teodor Neagoe, accelerand pana la 162 de km/h in momentul in care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteza redusa pe banda I, urcand vehiculul cu partea stanga pe un scuar, apasand la maximum pedala de acceleratie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvolta 700 de cai putere, patrunzand pe contrasens si intrand in coliziune frontala, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea in conditiile in care, din momentul in care a patruns in intersectie pe culoarea rosie a semaforului, inculpatul nu a actionat frana, iar in momentul coliziunii pedala de acceleratie era apasata la maximum”.

„Procedand in acest mod, inculpatul a fost indiferent fata de urmarile actiunilor sale, pe care le-a prevazut, punand in pericol participantii la trafic, lasand producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului si astfel ucigand-o pe victima cu intentie indirecta”, precizeaza Parchetul.

Urmareste-ne si pe:

Mai mult despre:

Comentarii: