Ministerul Turismului din Italia, ridiculizat dupa ce a folosit in clipul de prezentare cu Venus a lui Botticelli imagini si vin din Slovenia

life

Ministerul Turismului din Italia a fost ridiculizat dupa ce videoclipul oficial facut pentru a atrage turisti in Italia a folosit imagini din Slovenia si oameni care beau vin sloven, potrivit The Guardian.

Videoclipul, care face parte dintr-o campanie in valoare de 9 milioane de euro, creata de grupul de comunicatii Armando Testa, a fost ridiculizat pe scara larga pe retelele de socializare, chiar inainte sa se dezvaluie ca o parte din el a fost filmata in strainatate.

Intitulat „Open to Meraviglia”, videoclipul prezinta versiunea lui Venus, asa cum apare in „Nasterea lui Venus” a lui Botticelli, creata de inteligenta artificiala.

Venus moderna poarta o fusta mini, mananca pizza si prezinta unele dintre principalele atractii turistice ale Italiei, cum ar fi Colosseumul din Roma sau catedrala din Florenta.

Istoricul de arta Tomaso Montanari a calificat campania de publicitate „grotesca” si o risipa „obscena” de bani, in timp ce videoclipul a dezamagit utilizatorii platformelor de socializare italiene.

Cele mai controversate imagini arata un grup de tineri zambind pe o terasa luminata de soare, band vin in ceea ce este pare a fi o scena tipic italiana. Cu toate acestea, oamenii au observat ca terasa in cauza se afla de fapt in regiunea Cotar din Slovenia, aproape de granita cu Italia, iar sticla de pe masa are o eticheta de vin Cotar.

Ministrul italian al turismului, Daniela Santache, membra a partidului de extrema dreapta a premierului Giorgia Meloni, i-a numit pe criticii clipului „snobi” si a spus ca prezentarea lui Venus ca influencer are ca scop atragerea tinerilor.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: