Sosoaca si-a facut site de stiri. Arata halucinant: mesaje in vietnameza, fonturi imposibile, denumire in engleza

politica

Senatoarea Diana Sosoaca si-a facut propriul site de stiri, dupa ce a acuzat in nenumarate randuri presa din Romania ca este vanduta, cu exceptia lui Victor Ciutacu, Luis Lazarus si a Adrianei Bahmuteanu. Site-ul lui Sosoaca este halucinant.

Site-ul lui Sosoaca se numeste newsfloe.com si contine articole copiate de pe alte site-uri, in special de pe sputnik.md, platforma de propaganda a Moscovei.

Site-ul este construit pe o platforma vietnameza, astfel incat pe site-ul cu denumire englezeasca al patrioatei Sosoaca apar si mesaje in vietnameza. Mai mult, pe site apar fonturi de mai multe feluri si de mai multe marimi, imaginea unei pagini de pe acest site fiind halucinanta.

Stirile de pe acest site sunt distribuite masiv pe pagina de Facebook a lui Sosoaca, primind sute de like-uri.

Diana Iovanovaci Sosoaca a dezvaluit, in decembrie, cine sunt „jurnalistii” care au ajutat AUR sa creasca si sa intre in Parlament. Ea l-a laudat in mod special pe Luis Lazarus. Lazarus a incasat in 2020, de la Primaria Sector 1, pe cand era condusa de Daniel Tudorache (PSD), nu mai putin de 30.000 de euro.

„Televiziunile ne ataca pe orice canal posibil. Eu raman recunoscatoare acelor televiziuni care au fost alaturi de noi, vreau sa-i multumesc lui Luis Lazarus. Nu stiu daca stiti, dar CNA-ul din cauza emsiunilor cu mine i-a interzis sa mai faca emisiuni, acum incearca sa-i dea drumul din nou. O parte din Romania TV m-a sprijinit, dar acum a inceput sa dea in noi inimaginabil. Ii multumesc Adrianei Bahmuteanu.

Acestia sunt oamenii care au reusit sa tina legatura dintre noi si voi in afara acestor caravane cu care am venit pe la voi”, a declarat Sosoaca la Petrosani.

Ulterior, la Craiova, Sosoaca a dezvaluit noi nume „care ne-au sustinut”: „Le multumesc Simonei Gherghe si lui Victor Ciutacu de la RTV, am putut sa vorbim mai departe”.

Mai mult despre:

Comentarii: