Clotilde s-a tinut de cuvant. Dezvaluie contractele, ce posturi TV si site-uri au luat bani de la Tudorache pentru clipul fals despre „Spitalul de Urgenta”

politica

Noul primar al Sectorului 1, Clotilde Armand, a dezvaluit duminica ce sume au fost acordate de Daniel Tudorache televiziunilor care au difuzat clipul fals despre spitalul pe care l-ar fi contruit in Sectorul 1. Clipul a fost difuzat in perioada campaniei electorale pentru alegerile locale.

„Am revenit la Companiei de Investitii si Dezvoltare in Sanatate si Domenii de Interes Public – Privat Sector 1 S.A si am reusit sa intru in birourile Companiei unde in urma cu cateva zile n-am gasit pe nimeni din cei 40 de angajati.

Despre activitatea acestei companii nu stie nimeni nimic de mai bine de doi ani. Am discutat cu conducerea si am aflat cu ce s-a ocupat. De exemplu, am aflat cat a platit pentru spotul mincinos interzis de CNA despre spitalul care nu exista difuzat la televiziuni; ce buget are compania; ce investitii au facut in ultimii 2 ani etc”, a scris Armand pe Facebook.

Conform documentelor prezentate de Clotilde Armand, banii pentru promovarea mincinoasa a „spitalului” au mers catre:

– B1 TV: 100.050 Euro pentru 667 spoturi;

– Romania TV: 69.000 pentru 75 spoturi;

– Digi 24: 69.000 pentru 75 spoturi;

– Luju.ro: 50.000 Euro;

– Luis Lazarus Live: 30.000 Euro;

Spotul legat de Spitalul de Urgenta, platit de Primaria Sectorului 1, a fost difuzat de sute ori pe posturile de televiziune. Conform unei monitorizari Libertatea, spotul a avut peste 500 de difuzari intr-o luna (27 iunie – 2 august).

„Campania a strans 540 de difuzari pe cele cinci televiziuni de stiri: Realitatea Plus (122 de difuzari), B1 TV (241), Antena 3 (93), Romania TV (42) si Digi24 (42)”, scria Libertatea.

Citeste si: Reclama electorala PSD cu un spital care NU exista. Antena 3 si Digi24, partase la un fake news de proportii

„Am semnalat CNA despre acest spot manipulator chiar in momentul in care a aparut. Am spus aici public ca este o minciuna. Am rugat televiziunile sa nu difuzeze asa ceva. Uite ca am avut dreptate. CNA a decis ca spotul primarului pesedist platit din banii cetatenilor este o minciuna si a fost interzis.

Acum, solicit primarului sa returneze toti banii aruncati pe aceasta minciuna. Ca nu sunt banii lui de acasa si nici banii d-lui Ciolacu”, a scris Clotilde Armand pe Facebook.

Mai mult despre: ,

Comentarii: