Un Boeing 737 al companiei rusesti S7, obligat sa aterizeze de urgenta din cauza unor defectiuni. Este al zecelea incident aviatic petrecut in Rusia in ultima saptamana – VIDEO

externe

avion, rusesc, probleme tehnice, aterizare de urgenta

Un Boeing 737 al companiei aviatice rusesti S7 s-a intors de urgenta pe aeroportul Tolmacevo din cauza faptului ca ambele motoare s-au defectat in aceasta dimineata.

La decolare, pasagerii au auzit sunete de explozii si au vazut flacari de la turbine, a declarat procuratura pentru transporturi. La bordul zborului S7 Novosibirsk-Moscova se aflau 176 de pasageri.

Compania a raportat o fluctuatie a turatiilor ambelor motoare, pilotii fiind indrumati sa aterizeze de urgenta.

Este al zecelea incident aviatic produs in Rusia in ultima saptamana, anterior avand loc alte noua, mai grave, dintre care mentionam:

*Pe 7 decembrie, motorul unui avion cargo Tu-204 (Aviastar-TU, zborul Ulan-Ude-Zhangzhou) a luat foc; avionul s-a intors la aeroport.

*Pe 6 decembrie, a avut loc un incendiu la bordul unui Boeing-777 al Aeroflot care zbura pe rua Moscova-Kamceatka. Un pasager a observat un scurtcircuit al cablurilor de sub scaunul sau.

*Pe 5 decembrie, sistemul de control al carmei avionului An-12 a cedat si a aterizat pe aeroportul Khurba din Kosmolsk-on-Amur, in timp ce avionul Moscova-Kazan a aterizat de urgenta pe aeroportul Seremetievo din cauza unei defectiuni la controlul sistemului de stabilizare.

*Pe 2 decembrie, avionul Airbus A321 al companiei Aeroflot (Sankt Petersburg – Moscova) a efectuat o aterizare de urgenta pe Seremetievo din cauza unei defectiuni la motorul stang. Avionul Superjet 100 al Yamal (Noyabrsk-Ufa) a aterizat pe aeroportul Roscino din Tyumen din motive tehnice.

*Pe 1 decembrie, Airbus A321 al Aeroflot (Kaliningrad-Moscova) a aterizat pe aeroportul Pulkovo din cauza unei defectiuni la indicatorul sistemului de aer conditionat din cabina de pilotaj. Boeing-ul 737 al Aeroflot de la Moscova a efectuat o aterizare de urgenta la Iujno-Sahalinsk din cauza unei indicatii de scadere a presiunii in trenul de aterizare. La Novosibirsk, pilotul automat si flapsurile au cedat la zborul IrAero.

Sanctiunile au taiat Rusiei accesul la intretinerea avioanelor de pasageri si la piese de schimb originale. Din primavara anului 2022, companiile aeriene au cerut personalului sa nu introduca defectiunile echipamentelor in jurnalele de zbor (TLB), iar avioanele au zburat defecte, scrie Project. Potrivit unui fost pilot al companiei aeriene Nordwind, multi oameni au inceput sa zboare bazandu-se pe „norocul rusesc”.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: