politica

Marele jaf din Bucuresti. Peste un milion de euro a dat Firea televiziunilor, in 2020, pentru campania „Bucuresti trainic”. Nicio cladire nu a fost consolidata in 2020

Primarul Capitalei, Nicusor Dan, a anuntat vineri cat a costat campania publicitara platita de Gabriela Firea, in anul electoral 2020, din bani publici pentru „Bucurestiul trainic”. Sute de reclame au rulat atunci pe televiziunile de stiri si au fost publicate pe site-urile apropiate de PSD.

Campania a costat peste un milion de euro din banii bucurestenilor. In schimbul acestor bani, televiziunile de stiri au protejat-o si au tratat-o preferential pe Firea. Banii au fost livrati prin Administratia Municipala pentru Consolidarea Cladirilor cu Risc Seismic (AMCCRS). Nicusor Dan a mentionat ca nicio cladire din Bucuresti nu a fost consolidata in 2020.

„Administratia Municipala pentru Consolidarea Cladirilor cu Risc Seismic  a platit, in 2020, 5 milioane de lei pentru a face o campanie publicitara ‘Bucurestiul trainic’ dar in 2020 nu a semnat decat o conventie pentru un imobil pe care sa-l reabiliteze”, a declarat Nicusor Dan intr-o conferinta de presa la sediul primariei.

„Sunt conventii pentru consolidarea cladirilor cu risc seismic care au fost semnate in anii 2005-2006 si care nu au fost consolidate inca. Sunt oameni care au fost mutati in locuinte de necesitate pentru ca imobilele lor sa se consolideze si stau acolo de noua ani. Sunt restante de peste zece ani pe care trebuie sa le inchidem, care trebuie sa fie trecute in bugetul de investitii”, a adaugat Nicusor Dan.

Cum explica Gabriela Firea, anul trecut, necesitatea campaniei publicitare „Bucuresti trainic”.

„Acest material video, realizat de Primaria Capitalei prin Administratia Municipala pentru Consolidarea Cladirilor cu Risc Seismic (AMCCRS), Compania Municipala Consolidari Bucuresti si Compania Municipala Publicitate si Afisaj, face parte din campania de informare BUCURESTI TRAINIC, care include mai multe actiuni menite sa accelereze procesul de consolidare a cladirilor cu risc seismic din Bucuresti si care urmareste constientizarea si informarea cetatenilor cu privire la necesitatea de consolidare a cladirilor cu risc seismic.

In cadrul campaniei sunt prezentate atat stadiul programului de consolidari, cat si avantajele acestui program, obligatiile legale pe care le au proprietarii, dar si facilitatile oferite de PMB (reducerea costurilor, relocarea proprietarilor in locuinte de necesitate etc)”, sustinea Firea intr-un comunicat de presa.

Bani din cadrul acestei campanii au mers si catre firmele care administreaza panourile publicitare de pe Magazinul Cocor din centrul Capitalei. Pe aceste panouri a fost afisat, in noaptea dinaintea alegerilor din Bucuresti, mesajul „Caine”.

Urmareste-ne si pe:
Ioana Hurdea

Share
Published by
Ioana Hurdea

Recent Posts

Armata germana s-a deconectat de la un serviciu on-line care i-a provocat o serie de brese de securitate. Si conexiunile cancelarului german Olaf Scholz ar putea fi compromise

Bundeswehr, fortele armate germane, au deconectat de la internet o conexiune la serviciul de videoconferinte…

6 minute ago

Sadiq Khan obtine al treilea mandat de primar al Londrei, dupa un „vot istoric.” 2,4 milioane de londonezi s-au prezentat la urne

Laburistul Sadiq Khan a obtinut un al treilea mandat, succesiv, de primar al Londrei, dupa…

2 ore ago

Studentii de la Trinity College din Dublin si de la Universitatea Lausanne au ocupat campusurile pentru a protesta fata de razboiul din Gaza

Studentii de la Trinity College din Dublin si de la Universitatea Lausanne din Elvetia au…

3 ore ago

Aproape 10.000 de locuitori de pe insula indoneziana Ruang vor fi relocati definitiv dupa eruptiile vulcanice

Aproape 10.000 de locuitori ai insulei indoneziene Ruang vor fi relocati definitiv dupa ce o…

3 ore ago

Oficial israelian: Nu am fost de acord sa punem capat razboiului si nici nu ii vom lasa pe mediatori sa garanteze incheierea razboiului

In a doua declaratie din ultimele ore, un oficial israelian a negat din nou informatiile…

3 ore ago

Polonia: Pretul gazelor va creste cu peste 50%, anunta cel mai mare furnizor de gaze din tara. Cum incearca guvernul sa atenueze impactul asupra populatiei

Cel mai mare furnizor de gaze naturale din Polonia, PGNiG, a trimis clientilor sai scrisori…

4 ore ago