Un amplu studiu realizat in Statele Unite si Marea Britanie printre 4.000 de utilizatori de internet arata care cum izolarea provocata de pandemie a schimbat comportamentul consumatorilor media.
Studiul este structurat de patru categorii de varsta: Generatia Z (8-23 de ani), Generatia Millennials (25-39 de ani), Generatia X (40-54 de ani) si Generatia Boomer (55-75 de ani).
Cel mai mare consum de stiri online este in cadrul segmentului 25-39 de ani, 36%. Programele de televiziune au cel mai mare succes in randul Generatiei X, 45%.
Studiul, realizat de Global Web Index, arata ca peste 80% dintre cei chestionati au spus ca acceseaza mai mult continut mediatic de la inceputul pandemiei, emisiunile TV si videourile online (YouTube, TikTok) fiind cele mai consumate produse mediatice pentru toate categoriile de varsta.
Cum era de asteptat, 68% au spus ca se informeaza constant in legatura cu evolutia epidemiei de coronavirus.
In nordul Fasiei Gaza este o „veritabila foamete", care progreseaza catre sudul teritoriului palestinian, a…
Bundeswehr, fortele armate germane, au deconectat de la internet o conexiune la serviciul de videoconferinte…
Laburistul Sadiq Khan a obtinut un al treilea mandat, succesiv, de primar al Londrei, dupa…
Studentii de la Trinity College din Dublin si de la Universitatea Lausanne din Elvetia au…
Aproape 10.000 de locuitori ai insulei indoneziene Ruang vor fi relocati definitiv dupa ce o…
In a doua declaratie din ultimele ore, un oficial israelian a negat din nou informatiile…